hvordan havde i det op til jeres fødsel ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2013

mette klausen

Jeg følger lige med her, da jeg selv er meget tæt på min termin og begynder at mærke en masse mærkeligt Herunder også utrolige smerter i underlivet og tiltagende plukveer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2013

Mariajny

Mette H.N Hansen skriver:

Jeg følger lige med her, da jeg selv er meget tæt på min termin og begynder at mærke en masse mærkeligt Herunder også utrolige smerter i underlivet og tiltagende plukveer!

Jeg er også begyndt at have ondt i underlivet...

Anmeld

28. januar 2013

LauraL

Malthe2010 skriver:

Jeg var meget træt dagen før, og følte jeg skulle til at have en omgang influenza, jeg vågnede op morgenen efter og idet jeg rejser mig fra sengen, begynder vandet at sive ud mellem benene på mig ;-) jeg var omkring 40+1

Uha sådan har jeg det lige præcist idag... Ligger på sofaen med masser af tøj og dynen også og hundefryser... Og en murren i underlivet og en ømhed i alle muskler....
Har termin idag, så bettemanden må meget gerne komme snart... :-)

Anmeld

28. januar 2013

MortilElias2010

Jeeg er 38+5 i dag, og har det lidt træls
jeg er stået op af sengen, og gået på sofaen, det er hvad jeg lige har kunne overskue i dag, er såååååå træt og har kvalme..

Ville lige høre jer andre hvordan i havde det dagen eller dagene op til jeres fødsel, og hvordan startede jeres fødsel??? her menes med vandafgang eller veer

Hav en dejl dag derude

Havde det hundevarmt og var en omvandrende varmepumpe, mn passede fint da det var i januar 2010 som var ekstremt kold med sne, isslag, fygesne osv. jeg havde det helt fantastisk, overskud og afslappet - fik taget vandet på fg. Havde termin D. 10 januar, slimproppen gik om morgenen D. 11 januar og jeg fødte 13. januar 

Anmeld

28. januar 2013

Mettefpigen

Jeg havde det helt fint :-) proppen gik torsdag da jeg var 37+6, og fik veer om aftenen da jeg var 38+0 og bassen blev født kl 0520 da jeg var 38+1 :-)

Anmeld

28. januar 2013

mette klausen

Mariajny skriver:

Jeg er også begyndt at have ondt i underlivet...

Mine smerter har stået på et godt stykke tid nu,- men min jordemor siger det er gode tegn Det sku på sigt gøre fødslen nemmere! Håber bare, det snart sker

Anmeld

28. januar 2013

Leneur

Jeg havde det bare lige som jeg plejede og havde håbet på at føde på termin da den hed 09.09.09 men prinsessen ville det anderledes.
Var lige blevet kørt hjem og var gået 2 skridt, da vandet gik. Fødte 11 dage før termin.

Anmeld

28. januar 2013

hautecouture

Mariajny skriver:

Jeeg er 38+5 i dag, og har det lidt træls
jeg er stået op af sengen, og gået på sofaen, det er hvad jeg lige har kunne overskue i dag, er såååååå træt og har kvalme..

Ville lige høre jer andre hvordan i havde det dagen eller dagene op til jeres fødsel, og hvordan startede jeres fødsel??? her menes med vandafgang eller veer

Hav en dejl dag derude

Mærkede intet til det før jeg fik veer - så ingen 'optakt' her ... 

Anmeld

29. januar 2013

Mariajny

Leneur skriver:

Jeg havde det bare lige som jeg plejede og havde håbet på at føde på termin da den hed 09.09.09 men prinsessen ville det anderledes.
Var lige blevet kørt hjem og var gået 2 skridt, da vandet gik. Fødte 11 dage før termin.

ej øv det var ellers en fin dato 09-09-09. men nej de vil sjælden som man gerne selv vil

Anmeld

29. januar 2013

Tulle28

Jeg havde en del plukveer dagen før og lidt mere end ellers dagene op til (jeg havde slet ingen igennem min graviditet). Fødte 41+3.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.