hvordan havde i det op til jeres fødsel ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.065 visninger
22 svar
0 synes godt om
28. januar 2013

Mariajny

Jeeg er 38+5 i dag, og har det lidt træls
jeg er stået op af sengen, og gået på sofaen, det er hvad jeg lige har kunne overskue i dag, er såååååå træt og har kvalme..

Ville lige høre jer andre hvordan i havde det dagen eller dagene op til jeres fødsel, og hvordan startede jeres fødsel??? her menes med vandafgang eller veer

Hav en dejl dag derude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2013

HeidiØ

Mariajny skriver:

jeg er stået op af sengen, og gået på sofaen, det er hvad jeg lige har kunne overskue i dag, er såååååå træt og har kvalme..

Ville lige høre jer andre hvordan i havde det dagen eller dagene op til jeres fødsel, og hvordan startede jeres fødsel??? her menes med vandafgang eller veer

Hav en dejl dag derude

Fødte 40+3. Havde det som alle andre dage.. husker jeg lå og så film på en madras d. 12/9-11 kl 20.00... gik i seng ca 22, vågnede kl 02 med veer, tog på sygehus kl 6 og fødte en rask dreng kl. 17.32 d. 13/9 ..

Så jeg ku ik fornemme noget op til I øvrigt tog de vandet kl 15, da det endnu ik ar gået af sig selv

Anmeld

28. januar 2013

Nemesis

op til alle 3 havde jeg en dag hvor jeg var frisk, aktiv og med en uro i kroppen.

:-) Sisse

Anmeld

28. januar 2013

Kamilla-m

Mariajny skriver:

Hav en dejl dag derude

nu har jeg født tre gange - og de tre gange har jeg egentlig bare haft tiltagende plukveer som pludselig er gået over til rigtige veer. jeg har termin om 19 dage, og må sige jeg dennegang har det af helveds til, siden igår aftes ved 19.00 tiden har jeg været på toilettet SÅ mange gange at jeg faks overvejer at sætte et tv der ud ;-) hahahha - det siges dog at det kan være optakt til noget, og derud over har jeg så vanvittig ondt i lårene helt oppe ved skridtet og jeg er stensikker på det er fordi jeg er meget tæt på at gå i fødsel.. jeg kan mærke hun har skruet hoved HELT ned og kan heller ikke mærke det mere - det er dog dejligt det giver bedre vejrtrækning :-P håber også snart din lille baby kigger ud til dagens lys

Anmeld

28. januar 2013

Malthe2010

Jeg var meget træt dagen før, og følte jeg skulle til at have en omgang influenza, jeg vågnede op morgenen efter og idet jeg rejser mig fra sengen, begynder vandet at sive ud mellem benene på mig ;-) jeg var omkring 40+1

Anmeld

28. januar 2013

LBK

Følger lige med...

Anmeld

28. januar 2013

Mariajny

Posey skriver:

Jeg var meget træt dagen før, og følte jeg skulle til at have en omgang influenza, jeg vågnede op morgenen efter og idet jeg rejser mig fra sengen, begynder vandet at sive ud mellem benene på mig ;-) jeg var omkring 40+1

Det er lige netop sådan jeg har det, håber det er et tegn på fødslen

Anmeld

28. januar 2013

A&F

Jeg havde det helt normalt. Det var " Stilhed før stormen" hehe. I starten af uge 39 gik vandet pludselig ved midnat, og jeg fødte hende kl 04.28 . Held og lykke med den snarlige fødsel

Anmeld

28. januar 2013

Muhmi

Mariajny skriver:

Hav en dejl dag derude

Jeg er begyndt at være MEGET træt nu... Jeg kunne sove hele tiden, hvis det ikke var fordi jeg har Silas, jeg synes simpelthen ikke jeg kan tillade mig at sove, selvom det er det jeg har allermest lyst til...

Er 38+4 idag..

Kan kun huske at jeg var mega træt sidst med Silas og min fødsel startede dér med veer... Tror dog ikke det har nogen betydning for hvordan man har det før det

Anmeld

28. januar 2013

Mariajny

Muhmi skriver:

Jeg er begyndt at være MEGET træt nu... Jeg kunne sove hele tiden, hvis det ikke var fordi jeg har Silas, jeg synes simpelthen ikke jeg kan tillade mig at sove, selvom det er det jeg har allermest lyst til...

Er 38+4 idag..

Kan kun huske at jeg var mega træt sidst med Silas og min fødsel startede dér med veer... Tror dog ikke det har nogen betydning for hvordan man har det før det

Nej det tror jeg som sikkert du har ret i

MEEEEEN nu må den lille prinsesse altså gerne komme ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.