Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Frk-Lotusblomst skriver: Hej piger. En lille opdatering herfra.Det går rigtig godt med graviditeten. Jeg nyder maven, sparkene, de natlige tisseture, generne, ødemerner, vægten.. <3 Jeg suger alt til mig, her i den sidste tid.. For nu er det snart slut og et nyt kapitel starter <3 Billedet er fra 38+2, hvor jeg afleverede praktikopgave og ENDELIG gik 100% på barsel. <3 Nu skal den sidste tid nydes, især med manden i mit liv. <3
Hej piger. En lille opdatering herfra.Det går rigtig godt med graviditeten. Jeg nyder maven, sparkene, de natlige tisseture, generne, ødemerner, vægten.. <3 Jeg suger alt til mig, her i den sidste tid.. For nu er det snart slut og et nyt kapitel starter <3 Billedet er fra 38+2, hvor jeg afleverede praktikopgave og ENDELIG gik 100% på barsel. <3 Nu skal den sidste tid nydes, især med manden i mit liv. <3
Hold da op hvor er din mavse vokset! Men så fin den er!
Skønt med barsel Nu skal den sidste tid bare nydes, inden et helt nyt eventyr starter
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Muhmi skriver: Ih altså, tænkt at der kun er 1 dag imellem vores terminer Bliver godt nok spændende om det bliver den samme dag vi føder Det kunne jo være super hyggeligt Du har bare fået en SÅ smuk gravid mave... Det er bare så tydeligt at se du er mega højgravid.. (Total misundelse) Jeg glæder mig så meget til at høre fb og se dit lille vidunder
Ih altså, tænkt at der kun er 1 dag imellem vores terminer
Bliver godt nok spændende om det bliver den samme dag vi føder Det kunne jo være super hyggeligt
Du har bare fået en SÅ smuk gravid mave... Det er bare så tydeligt at se du er mega højgravid.. (Total misundelse)
Jeg glæder mig så meget til at høre fb og se dit lille vidunder
christina92 skriver: Hold op hvor ser du skøn ud! Du ser fantastisk ud Man kan ligefrem se hvor meget du bare nyder at bære miraklet i maven
Hold op hvor ser du skøn ud! Du ser fantastisk ud Man kan ligefrem se hvor meget du bare nyder at bære miraklet i maven
Hailiesmom11 skriver: Du ser jo bare helt fantastisk ud.. Sikken en flot højgravid mave du har så bliver man jo helt misundelig og glæder sig til man selv begynder at kunne se maven vokse
Du ser jo bare helt fantastisk ud.. Sikken en flot højgravid mave du har så bliver man jo helt misundelig og glæder sig til man selv begynder at kunne se maven vokse
FrkZier skriver: Hvor er du bare fin !!
Hvor er du bare fin !!
BigHope13 skriver: Ej hvor ser du bare fantastisk ud, man kan bare se hvor meget ud nyder det ha fulgt dig på sidelinien fra før du blev gravid, og fik helt chok da jeg så det lige om lidt i får jeres prinsesse. håber den sidste tid kommer til at gå godt og i for en god kommende fødsel
Ej hvor ser du bare fantastisk ud, man kan bare se hvor meget ud nyder det ha fulgt dig på sidelinien fra før du blev gravid, og fik helt chok da jeg så det lige om lidt i får jeres prinsesse. håber den sidste tid kommer til at gå godt og i for en god kommende fødsel
Hvor er du fin lyder skønt
Miss Church skriver: Hold da op hvor er din mavse vokset! Men så fin den er! Skønt med barsel Nu skal den sidste tid bare nydes, inden et helt nyt eventyr starter
AnnL skriver: Hvor er du fin lyder skønt
Frk-Lotusblomst skriver: Mange tak søde. Ja nu er der altså ikke længe til! Juhuuuu!!! - har ikke kunne svare de seneste dage. Den slettede mine svar. Xxx for den kan nu.
Mange tak søde. Ja nu er der altså ikke længe til! Juhuuuu!!! - har ikke kunne svare de seneste dage. Den slettede mine svar. Xxx for den kan nu.
Nej, det er ret vildt! Hvornår er det de vil sætte dig i gang, hvis hun ikke kommer af sig selv?
Har du fået arrangeret en friweekend?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128