38+5.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.265 visninger
43 svar
0 synes godt om
28. januar 2013

Frk-Lotusblomst

Hej piger.

En lille opdatering herfra.
Det går rigtig godt med graviditeten. Jeg nyder maven, sparkene, de natlige tisseture, generne, ødemerner, vægten.. <3 Jeg suger alt til mig, her i den sidste tid.. For nu er det snart slut og et nyt kapitel starter <3

Billedet er fra 38+2, hvor jeg afleverede praktikopgave og ENDELIG gik 100% på barsel. <3
Nu skal den sidste tid nydes, især med manden i mit liv. <3
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2013

M (:

Frk-Lotusblomst skriver:

Hej piger.

Det går rigtig godt med graviditeten. Jeg nyder maven, sparkene, de natlige tisseture, generne, ødemerner, vægten.. <3 Jeg suger alt til mig, her i den sidste tid.. For nu er det snart slut og et nyt kapitel starter <3

Billedet er fra 38+2, hvor jeg afleverede praktikopgave og ENDELIG gik 100% på barsel. <3

Du er så smuk! Og fedt at du har overskud til at nyde den sidste tid! Ih, glæder mig til at se lillepigen snart! 

Anmeld

28. januar 2013

Laulund87

Hold da op det er jo lige om lidt I får lillepigen at se!

Hvor bliver det spændende

Anmeld

28. januar 2013

Muhmi

Ih altså, tænkt at der kun er 1 dag imellem vores terminer

Bliver godt nok spændende om det bliver den samme dag vi føder  Det kunne jo være super hyggeligt

Du har bare fået en SÅ smuk gravid mave...  Det er bare så tydeligt at se du er mega højgravid.. (Total misundelse)

Jeg glæder mig så meget til at høre fb og se dit lille vidunder

Anmeld

28. januar 2013

christina92

Frk-Lotusblomst skriver:

Hej piger.

Hold op hvor ser du skøn ud! Du ser fantastisk ud Man kan ligefrem se hvor meget du bare nyder at bære miraklet i maven

Anmeld

28. januar 2013

Hailiesmom11

Du ser jo bare helt fantastisk ud..
Sikken en flot højgravid mave du har så bliver man jo helt misundelig og glæder sig til man selv begynder at kunne se maven vokse

Anmeld

28. januar 2013

FrkZier

Frk-Lotusblomst skriver:

Hej piger.

Hvor er du bare fin !!

Anmeld

28. januar 2013

BigHope13

Ej hvor ser du bare fantastisk ud, man kan bare se hvor meget ud nyder det ha fulgt dig på sidelinien fra før du blev gravid, og fik helt chok da jeg så det lige om lidt i får jeres prinsesse.
håber den sidste tid kommer til at gå godt og i for en god kommende fødsel

Anmeld

31. januar 2013

Frk-Lotusblomst

M (: skriver:

Du er så smuk! Og fedt at du har overskud til at nyde den sidste tid! Ih, glæder mig til at se lillepigen snart! 

Mange tak søde.
Ja nu er der altså ikke længe til! Juhuuuu!!!

- har ikke kunne svare de seneste dage. Den slettede mine svar. Xxx for den kan nu.

Anmeld

31. januar 2013

Frk-Lotusblomst

Laulund87 skriver:

Hold da op det er jo lige om lidt I får lillepigen at se!

Hvor bliver det spændende

Ja, der er godt nok ikke længe til. Det er så surrealistisk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.