Jeg bliver sgi mere og mere overbevist ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

696 visninger
14 svar
0 synes godt om
17. juni 2009

Anja

..... piger ER bare klogere end drenge

Jeg har lige spist aftensmad med mine 3 guldklumper og da jeg sidder og betragter Esther, så går det op for mig, at jeg altså får flere og flere beviser for at piger er klogere end dreng (sagt med glimt i øjet). Det er noget jeg plejer at drille manden lidt med: Drenge/mænd kan løbe hurtigt og løfte tunge ting, men piger er klogere

Esther er 8 mdr og et par dage og hun imponerer mig gang på gang. Hun har 100 % styr på at drikke af tudkop. Hun holder den selv, tager den fra bordet til munden og læner hovedet tilbage for at drikke og så sætter hun den på bordet igen   - ikke altid den vender rigtigt når hun er færdig med at drikke, men hun kan. Hun har helt styr på pincetgrebet og sidder selv og fanger majs og ærter og små stykker kartoffel/brød o.lign. I dag har jeg så introduceret gaflen. Og sørme ja, inden måltidet var ovre havde hun styr på at tage gaflen (med mad på) fra bordet og op til munden og spiser så maden. Nogle gange tager hun gaflen i den ene hånd og tager så maden af gaflen med den anden hånd og tager maden i munden. Jeg er sgu lidt stolt

Elias var flere mdr ældre før han havde styr på disse ting. Og ja, rationelt set kan man sige, at jeg måske har ladet Esther prøve det tidligere end jeg gjorde med Esther, men over for manden hedder det sig klart, at det er fordi piger er klogere

I får lige et billede af min 8 mdr gamle tøs

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2009

Astrid P

Prøv sgu da lige at advare i overskriften, når du smider sådan et lækkert billede ind i et indlæg... Jeg sidder jo her og er totalt skruk nu!

Kæft, hun er dejlig. Det er jo et helt fantastisk billede

Og ja, selvfølgelig er piger klogere

KH Astrid - hvis datter duperede (weekend)faderen, da hun forleden under aftensmaden kiggede på ham og talte til 11. Det havde han ikke lige forventet...

Anmeld

17. juni 2009

Sweet1978

Jep piger er bare klogere, har selv 2 af slagsen. Men de har jo også lige fundet ud af at de mødre der døjer meget med morgenkvalme, får intelligente børn. Og jeg havde morgenkvalme 24 timer i døgnet 3-4 mdr. begge gange.

Anmeld

17. juni 2009

LouiseViola

Hold da helt fast en lækker pige du har dig der! Ej det er da helt vildt!

Anmeld

17. juni 2009

Joan ( Smallie )

Sweet1978 skriver:

Jep piger er bare klogere, har selv 2 af slagsen. Men de har jo også lige fundet ud af at de mødre der døjer meget med morgenkvalme, får intelligente børn. Og jeg havde morgenkvalme 24 timer i døgnet 3-4 mdr. begge gange.

Tror vi er ved at have fundet ud af det er 2 piger du har

Anmeld

17. juni 2009

Joan ( Smallie )

Satan Anja hun er bare for lækker.

Anmeld

17. juni 2009

Loggidut

HØRT!!!!!

lol, som hun ligner sin bror, er du da vims...ja og forresten også sin mor!

De par drønnerter kan du ikke løbe fra!

Anmeld

17. juni 2009

linemus

Jeg er sikker tpå, du har ret Her bliver også gentagende gange imponeret over pigerne, for de er langt hurtigere til de fleste ting, end Sebastian var. Lige pånær det med at løbe

Hold da fast for et lækkert billede af Esther!!! Jeg elsker alle de krøller hun har på maven. Hun er altså så skøn! Kan godt forstå du er stolt

- Line

Anmeld

17. juni 2009

Anja

Takker   - ja, hun er vildt lækker  

Anmeld

17. juni 2009

Sweet1978

Joan ( Smallie ) skriver:

Tror vi er ved at have fundet ud af det er 2 piger du har

Undskyld men har du bare en dårlig dag?? Jeg har vel lov til at svare på et indlæg som alle andre og nu omhandlede det jo så tilfældigvis piger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.