Emmaljunga i stof eller brun læder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2013

smokin

Pernille Bundgaard skriver:

Var den til og holde i lys læder må den da også være til og holde i brun læder. Men hvordan var læder når der er sommer- blev det varmt/ klistrede lige som en sofa kan blive og bliver den meget kold om vinteren??

Den er selvfølgelig sart fordi den er hvid, men ikke et problem som sådan. Man passer automatisk på, ligesom hvis du har Hvidt tøj på...  Som jeg skrev til en anden, der er ikke vedligeholdelse på den. Ikke noget du skal smøre den ind i osv. Du tørrer med en almindelig fugtig klud. Den bliver ikke klistret. Er ikke varm. Der er jo thermobase i den så du kan styre udluftning alt efter årstid. Den har fint myggenet bag på kalechen som man kan vippe op når det er rigtigt varmt. Alt i alt en lækker vogn. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2013

AnthonsMor

Zette skriver:

Der er ikke vedligeholdelse på emmaljunga. Du tørrer den af med en fugtig klud og min så ud som ny efter 2 år 

De er vel ikke evighedsbehandlet fra ny.. Jeg er ligeglad med mærket, jeg tænker bare på, hvad der er bedst for læderet..

Anmeld

27. januar 2013

smokin

Martsbaby skriver:

De er vel ikke evighedsbehandlet fra ny.. Jeg er ligeglad med mærket, jeg tænker bare på, hvad der er bedst for læderet..

Der er jo vedligeholdelse på alt så? Hvis du tænker sådan. Odder har et helt kit til deres vogne. 

Nu har jeg haft en i 2 år - og nej den skulle ikke smøres. Kunne tilmed tåle at komme på skåneprogram i vaskemaskinen. Blev renset før salg og stod komplet som ny. Ingen steder læderet var bristet eller mørt. 

Så ja hvis du skal have den stående i 5 år så kan det måske være den kan trænge, men ellers ikke.

Anmeld

27. januar 2013

Pernille Bundgaard

Tak uanset om den skal snørers ind eller ej så tænker jeg det også er nemmere end og skal vaske stoffet hele tiden fordi der bliver sviner af en is om sommeren eller hvad nu det måtte være. Men i de læder vogne kan man der tage betrækket ud det indeni og så vaske det?

Anmeld

27. januar 2013

AnthonsMor

Zette skriver:

Der er jo vedligeholdelse på alt så? Hvis du tænker sådan. Odder har et helt kit til deres vogne. 

Nu har jeg haft en i 2 år - og nej den skulle ikke smøres. Kunne tilmed tåle at komme på skåneprogram i vaskemaskinen. Blev renset før salg og stod komplet som ny. Ingen steder læderet var bristet eller mørt. 

Så ja hvis du skal have den stående i 5 år så kan det måske være den kan trænge, men ellers ikke.

Jeg vil bare mene der er mere vedligeholdelse på skind end der er på stof

Også mest fordi jeg ved hvor meget bedre skind arbejder, når det har fået lidt pleje..

Anmeld

27. januar 2013

smokin

Martsbaby skriver:

Jeg vil bare mene der er mere vedligeholdelse på skind end der er på stof

Også mest fordi jeg ved hvor meget bedre skind arbejder, når det har fået lidt pleje..

Anmeld

27. januar 2013

AnthonsMor

Tak uanset om den skal snørers ind eller ej så tænker jeg det også er nemmere end og skal vaske stoffet hele tiden fordi der bliver sviner af en is om sommeren eller hvad nu det måtte være. Men i de læder vogne kan man der tage betrækket ud det indeni og så vaske det?

Ja når man tager den fra den side der er det 1000 gange nemmere med skind versionen, for der kan du, hvis du spilder på, bare tørre det af, hvor det i stof måske vil sætte en plet..

Anmeld

27. januar 2013

Pernille Bundgaard

Martsbaby skriver:

Ja når man tager den fra den side der er det 1000 gange nemmere med skind versionen, for der kan du, hvis du spilder på, bare tørre det af, hvor det i stof måske vil sætte en plet..

Præsic og skal der stå en på ståbræt og evt spise en is der drypper så er den jo til og tørre af også selvom det var chokolade... :-)

Anmeld

27. januar 2013

mortilnoahogmelina

Jeg tror det er en smags sag . Jeg kan ikk li den Brune læder . Jeg kan godt li læder . Men ikk farven :-)
Har selv EmmalJunga men i stof nu brugt til andet barn den hverken hænger eller har pletter . Den er som ny . Selvom den er i stof . Os selvom jeg har en dreng på 2 år .

Anmeld

27. januar 2013

AnthonsMor

Præsic og skal der stå en på ståbræt og evt spise en is der drypper så er den jo til og tørre af også selvom det var chokolade... :-)

Så tænker jeg, at du får mindst pletter med skind i hvert fald

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.