Emmaljunga i stof eller brun læder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.047 visninger
19 svar
0 synes godt om
27. januar 2013

Pernille Bundgaard

Hej som overskriften hvad ville i så vælge? En emmaljunga big star supreme i stof eller den brune læder?? Hvad er jeres erfaringer? Hvad ville i vælge og hvorfor??
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2013

smokin

Pernille Bundgaard skriver:

Hej som overskriften hvad ville i så vælge? En emmaljunga big star supreme i stof eller den brune læder?? Hvad er jeres erfaringer? Hvad ville i vælge og hvorfor??

Jeg har haft en læder barnevogn og jeg elskede den. Havde White croc... Så det ville mit valg være. Den anden synes jeg er kedelig 

Anmeld

27. januar 2013

B&J

den i læder ser så lækker ud og lige til at tørre af. men ved ikke hvordan de er

Anmeld

27. januar 2013

AnthonsMor

Læder ser pænest ud, men kræver jo altså også en del vedligeholdelse.. Du skal jo sørge for at pleje den godt, så læderet ikke tager skade og revner..

Der tror jeg det er nemmest at have den anden

Anmeld

27. januar 2013

Pernille Bundgaard

Tænker også læderet må være nemt og holde også mår det ikke er en lys farve, men hvordan er læder når der er henholdsvis varmt og koldt. Bliver det varmt om sommeren og meget koldt om vi teren eller?? Vi skal have en til og stå på ståbræt indimellem og der tænker jeg hvis han har beskidte finger så er den lige til og tørre over...

Anmeld

27. januar 2013

Pernille Bundgaard

Martsbaby skriver:

Læder ser pænest ud, men kræver jo altså også en del vedligeholdelse.. Du skal jo sørge for at pleje den godt, så læderet ikke tager skade og revner..

Hvilken form for vedligeholdelse tænker du på?

Anmeld

27. januar 2013

Pernille Bundgaard

Zette skriver:

Jeg har haft en læder barnevogn og jeg elskede den. Havde White croc... Så det ville mit valg være. Den anden synes jeg er kedelig 

Var den til og holde i lys læder må den da også være til og holde i brun læder. Men hvordan var læder når der er sommer- blev det varmt/ klistrede lige som en sofa kan blive og bliver den meget kold om vinteren??

Anmeld

27. januar 2013

blomst84

Helt klart læder  Er så forelsket i den brune læder emmaljunga...

Anmeld

27. januar 2013

smokin

Martsbaby skriver:

Der er ikke vedligeholdelse på emmaljunga. Du tørrer den af med en fugtig klud og min så ud som ny efter 2 år 

Anmeld

27. januar 2013

AnthonsMor

Hvilken form for vedligeholdelse tænker du på?

Altså læder passer jo ikke sig selv.. Det skal smøres osv. for ikke at tørre ud af evt. fugt og egentlig generelt brug

Det jeg vil sige du skal pleje den med vil være noget såsom læderbalsam eller måske læderfedt, hvis det er meget kraftigt læder, nu har jeg ikke selv lige følt på hvordan læderet er på disse modeller.. Men du skal i hvert fald bruge en af delene.. Ellers synes jeg det er synd at bruge så mange penge på så smuk en barnevogn, også "mishandle" den eller hvad man nu siger

Jeg er uddannet i sko, så jeg er meget striks med hvordan skind skal plejes hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.