Hvorfor skal jeg tisse!!??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2013

JustMe

Det lyder som om du er tæt på en sprøjteorgasme Sørg for at tisse grundigt af inden sex og gerne ad flere omgange, så du er helt tryg og overbevist om, at din blære er tom. Det skulle være fysisk umuligt for en kvinde at tisse under orgasme, men en tom blære gør det nemmere at give slip. Når du oplever den voldsomme tissetrang trods tom blære (stimulerer du klitoris imens?), så prøv at give slip, ligesom når du skal tisse. Eventuelt kan du prøve at presse lidt med (kun lidt). Ofte er det nemmest (og for nogle kun muligt) at sprøjte, hvis fyren trækker sig ud lige idet du kommer. Sørg endelig for at ligge på et håndklæde, for der kan godt komme meget   Er du en af dem, der sprøjter meget, så husk at drikke godt med væske bagefter, så du ikke bliver dårlig.

En lille sidebemærkning: (Ejakulations-)væsken kommer fra nogle kirtler, som tømmes ud i urinrøret. Derfor vil det se ud som om du tisser, men hvis du lugter til væsken (lyder lidt ulækkert, I know) vil du bemærke, at den ikke lugter af tis, men nærmere lidt a la sæd. Dette skyldes at ejakulationsvæsken ligesom sæd er basisk.

Gør dig selv den tjeneste at give slip og oplev en ny form for orgasme Mht. kæresten så mind ham lige om, at det jo ikke er fordi du tisser på ham, men fordi han har gjort et godt job

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2013

twinboys

Det er en sprøjteorgasme du oplever men ved ikke at give slip på den ja så sker der ikke noget...Det er ikke tis du kommer af med... Majbritt

Anmeld

30. januar 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

enig med de andre i at det er normalt med fornemmelsen og at der kan komme væske ud der bestemt ikke er tis...

Anmeld

30. januar 2013

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

enig med de andre i at det er normalt med fornemmelsen og at der kan komme væske ud der bestemt ikke er tis...

Jeg ved bare ikke hvordan jeg giver slip.. Tænker på det vi laver og er rolig i kroppen - men der dropper det så også .

Anmeld

31. januar 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:

Jeg ved bare ikke hvordan jeg giver slip.. Tænker på det vi laver og er rolig i kroppen - men der dropper det så også .

det tog også tid for mig bare at slippe for jeg var også nervøs for at jeg tissede...

men efter snak med lægen der bekræftede samt utallige søgninger på nettet om andre der også havde det sådan så en aften gav jeg bare slip og lod det ske

Men har også en kæreste der var den søgte nettet tyndt for mig om det og vi snakkede en del om det sammen så han sørgede for jeg var tryg og rolig inden

Anmeld

31. januar 2013

Benjamins'mor

Det har jeg aldrig hørt om eller prøvet.

Men jeg skal ALTID tisse bagefter.

Anmeld

3. februar 2013

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

- De' Damer, har brug for hjælp eller hjælp og hjælp - bare en forklaring måske

LÆSER DU VIDERE KAN DET MÅSKE BLIVE UBEHAGELIGT!!

Okay - når manden og jeg laver alt andet i seng end at sørge for at lagnet lægger lige, så oplever jeg oftes en hvis tissetrang lige mod slutning.. (Er I faldet af?)

Dette sker stort set hver gang min kæreste rammer er punkt (muligvis G-PUNKT!) En følelse hver gang af jeg skal tisse helt ekstremt og kan ilke finde ud af om det er fordi jeg skal sprøjte (Eeeaw det lyder klamt )
- men i såfald er jeg glad for jeg tisser det ud da det ville være en ubehagelig oplevelse for kæresten, er for voldsomt..
Jeg tænker bare om det er fordi jeg ikke har "fået" det ud, fordi kæresten har ikke det problem - han vender sig bare om og sover!!

Så er det fordi jeg ikke er "kommet" - men har fået orgasme??
UNDSKYLD FOR EVT GRIMME BILLEDER OG UBEHAG

Så vidt jeg ved, så kan man ikke tisse når man har sex - så jeg vil gå ud fra det er en sprøjteorgasme 

Anmeld

3. februar 2013

FrkZier

Anonym skriver:

du slapper af og lader være med at kæmpe imod 'tissetrangen'

Anmeld

14. februar 2013

IG

Månsson skriver:

Det lyder som begyndelsen af en sprøjte orgasme hvor du bare mangler og gi slip så at sige

Anmeld

21. februar 2013

millesofie

ja ømt punkt ik
og bare ikke noget jeg taler om over hovedet men ja nu vil jeg så lige prøve

jeg tisser altid inden sex og jeg sørger for at tømme min blære så meget som muligt

jeg troede også i starten med min kæreste at jeg skulle tisse fordi min "væske" kom i bølger
og til slut kunne jeg ikke give mig hen af skreg for at sgu komme til at tisse

men min kæreste er en stædig en og han blev bare ved med at prøve at få mig til at få den helt store
og da det så skete for mig fandt jeg ud af at jeg ikke tissede men ja sprøjtede med en anden væske

men hold dig ikke tilbage

prøv evt at onanere dig til det store klimax og se hvad der sker og lad det ske tag en klud med eller noget
(har selv været der og det er så fustrende ikke at vide hvad der sker og ikke kunne give sig hen og nyde hele turen)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.