Hvorfor skal jeg tisse!!??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.289 visninger
20 svar
4 synes godt om
27. januar 2013

Anonym trådstarter

- De' Damer, har brug for hjælp eller hjælp og hjælp - bare en forklaring måske

LÆSER DU VIDERE KAN DET MÅSKE BLIVE UBEHAGELIGT!!

Okay - når manden og jeg laver alt andet i seng end at sørge for at lagnet lægger lige, så oplever jeg oftes en hvis tissetrang lige mod slutning.. (Er I faldet af?)

Dette sker stort set hver gang min kæreste rammer er punkt (muligvis G-PUNKT!) En følelse hver gang af jeg skal tisse helt ekstremt og kan ilke finde ud af om det er fordi jeg skal sprøjte (Eeeaw det lyder klamt )
- men i såfald er jeg glad for jeg tisser det ud da det ville være en ubehagelig oplevelse for kæresten, er for voldsomt..
Jeg tænker bare om det er fordi jeg ikke har "fået" det ud, fordi kæresten har ikke det problem - han vender sig bare om og sover!!

Så er det fordi jeg ikke er "kommet" - men har fået orgasme??
UNDSKYLD FOR EVT GRIMME BILLEDER OG UBEHAG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2013

B&J

det lyder lidt som om du skulle have en orgasme men ikke får den fuldført.... men kan også være du bare skal tisse til slut skal jeg også nogle gange tisse også rigtigt meget, og efter vi har haft sex går jeg da ud og tisser og i bad, fordi man skal jo huske ens blære bliver jo lidt belastet også.... men hvordan har du det bagefter sexsen og du feks har tisset??? hjælper det eller

Anmeld

27. januar 2013

kirsti

Jeg kender det godt. Så engang et program med Joan ørting hvor hun faktisk havde lige præcis det oppe og vende.
Nu kan jeg ik lige huske den præcise forklaring men det var noget med at følelsen kunne komme i forbindelse med stimulering af g-punktet og at de fleste holder igen af frygt for at komme til at tisse. Eftersigende skulle man bare kunne give sig hen og ik komme til at tisse af det men jeg tør sgu lol

Anmeld

27. januar 2013

L&V

Anonym skriver:

Okay - når manden og jeg laver alt andet i seng end at sørge for at lagnet lægger lige, så oplever jeg oftes en hvis tissetrang lige mod slutning.. (Er I faldet af?)

Dette sker stort set hver gang min kæreste rammer er punkt (muligvis G-PUNKT!) En følelse hver gang af jeg skal tisse helt ekstremt og kan ilke finde ud af om det er fordi jeg skal sprøjte (Eeeaw det lyder klamt )
- men i såfald er jeg glad for jeg tisser det ud da det ville være en ubehagelig oplevelse for kæresten, er for voldsomt..
Jeg tænker bare om det er fordi jeg ikke har "fået" det ud, fordi kæresten har ikke det problem - han vender sig bare om og sover!!

Det lyder som begyndelsen af en sprøjte orgasme hvor du bare mangler og gi slip så at sige

Anmeld

27. januar 2013

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Det lyder som begyndelsen af en sprøjte orgasme hvor du bare mangler og gi slip så at sige

Hvordan giver man slip.. Det føles jo som om det er mængden af det ottende vidunder der er på vej..

Anmeld

27. januar 2013

Miss Kat

Kan du evt. prøve at gøre det på dig selv alene og se hvad der sker, eller er det kun ham, der kan få dig til at føle sådan?

Anmeld

27. januar 2013

L&V

Anonym skriver:

Hvordan giver man slip.. Det føles jo som om det er mængden af det ottende vidunder der er på vej..

Pas he he har bare læst et sted at det føles sådan

Anmeld

27. januar 2013

Anonym trådstarter

Miss Kat skriver:

Kan du evt. prøve at gøre det på dig selv alene og se hvad der sker, eller er det kun ham, der kan få dig til at føle sådan?

Nu prøvede vi lige igen, først hvor prøvede og han nussede og jeg kommer ikke i nærheden af hvor han er... :/

Anmeld

27. januar 2013

Miss Kat

Anonym skriver:

Nu prøvede vi lige igen, først hvor prøvede og han nussede og jeg kommer ikke i nærheden af hvor han er... :/

Okay. Tjaeh så må du vel sætte ham ind i sagerne. Ved du om han synes sprøjteorgasmer er ulækre? For hvis han ikke gør, må det vel være noget nemmere for dig at give dig hen, i tilfælde af, det er dét der sker og det er det du er bange for.

Anmeld

30. januar 2013

Sitrani

Anonym skriver:

I min verden er "at komme" og at få orgasme egentlig det samme... har aldrig oplevet forskel nogensinde... kun i form af hvor kraftigt det var....

Jeg tror evt. det kan være fordi din kæreste rammer din blære..???! Nogen siger, at det føles som om man skal tisse, når man er ved at få en skedeorgasme, men har ingen idé selv, da jeg aldrig har prøvet det.... har kun prøvet det "udenpå", hvis du forstår

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.