Søger råd til piercing..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2013

Peanut

Har haft en Christina. Og den var smertefuld, synes jeg.

Den var kun til gene for følte den hang fast i alt, og det er ikke ret behageligt 

Men den begyndte at gro ud rimelig hurtigt, så pillede den ud. Tror jeg nåede at have den i et halvt år max.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2013

Anonym trådstarter

Peanut skriver:

Har haft en Christina. Og den var smertefuld, synes jeg.

Den var kun til gene for følte den hang fast i alt, og det er ikke ret behageligt 

Men den begyndte at gro ud rimelig hurtigt, så pillede den ud. Tror jeg nåede at have den i et halvt år max.

Ja har jeg også læst flere steder, og at det også er den intimpiercing der er sværest om at hele fordi den er så udsat..

Er nok mest til isabella nu, både mht. stimulering og så også det at den er "gemt væk" og ikke er i vejen ved barbering

Anmeld

27. januar 2013

Chili

Anonym skriver:

Det kan det

Som en anden sagde herinde, så er den der stimulerer måske bedst (der tænker jeg på en isabella piercing) Men avsi bavsi jeg frygter for smerten

Det kan jeg godt forstå

Men sejt nok alligevel

Anmeld

27. januar 2013

kirsti

Kamulla skriver:

Tænker... hvorfor ikke få en der stimulerer mere nydelse nu når der alligevel skal pirces dernede??? det jo ikke så tit der er nogle der kommer og KIGGER på den, så hvis det var mig vil jeg hellere vælge en der stimulerede dernede HVIS jeg nu VIL have en dernede

Lol - jeg troede da det var normen at vise dem frem dernede

Anmeld

27. januar 2013

Miss Kat

Ok jeg kender slet ikke alle de termer der, så jeg måtte jo lige spørge min trofaste ven, Google. (Sikke en masse tissekone jeg fik smidt i ansigtet, men hvad havde jeg regnet med...) Der var et billede af en Isabella, hvor den nederste dut var en lynlås. Dét synes jeg faktisk er både lidt sødt og sjovt. Ellers ser de nu alle ret smertefulde ud... av! Og jeg har, som flere andre, også hørt begge historier om at piercinger dernede både kan øge sensitiviteten, men også gøre det modsatte.

Held og lykke med projektet, og tak fordi du lærte mit noget nyt.

Anmeld

27. januar 2013

Anonym trådstarter

Miss Kat skriver:

Ok jeg kender slet ikke alle de termer der, så jeg måtte jo lige spørge min trofaste ven, Google. (Sikke en masse tissekone jeg fik smidt i ansigtet, men hvad havde jeg regnet med...) Der var et billede af en Isabella, hvor den nederste dut var en lynlås. Dét synes jeg faktisk er både lidt sødt og sjovt. Ellers ser de nu alle ret smertefulde ud... av! Og jeg har, som flere andre, også hørt begge historier om at piercinger dernede både kan øge sensitiviteten, men også gøre det modsatte.

Held og lykke med projektet, og tak fordi du lærte mit noget nyt.

Har også set den med lynlåsen, syntes også den er lidt sjov - men nøj jeg tror man bliver træt af den dinglende lynlås

Men ja, den skulle gøre ret nas, men har bare i snart 6 år gået og ville have en intimpiercing - så nu bliver det

Anmeld

27. januar 2013

Miss Kat

Anonym skriver:

Har også set den med lynlåsen, syntes også den er lidt sjov - men nøj jeg tror man bliver træt af den dinglende lynlås

Men ja, den skulle gøre ret nas, men har bare i snart 6 år gået og ville have en intimpiercing - så nu bliver det

Haha ja helt sikkert, der er vel også ganske stor risiko for at den hænger fast i noget.....  Av!

Seks år er lang tid, så du har i hvert fald brugt god tid på at overveje det, så du bliver sikkert glad for den.

Anmeld

27. januar 2013

Anonym trådstarter

Miss Kat skriver:

Haha ja helt sikkert, der er vel også ganske stor risiko for at den hænger fast i noget.....  Av!

Seks år er lang tid, så du har i hvert fald brugt god tid på at overveje det, så du bliver sikkert glad for den.

Ja det er ihvert fald ikke en spontan handling må man sige..
Tror når først den er helet og ikke gør nas mere, at jeg bliver SÅ glad for den..

Både glæder mig og frygter når den skal laves

Anmeld

27. januar 2013

M&N

Jeg har selv haft en Isabella, som jeg synes er den flotteste intim piercing. Kunne godt være jeg fik lavet den igen, men kun for pyntens skyld.

Tør slet ikke få lavet en piercing igennem klitoris fx, hvis nu den forkerte lavede den eller hvis der skulle gå noget galt under arbejdet, at man mistede følelsen dernede. 

Anmeld

27. januar 2013

Miss Kat

Anonym skriver:

Ja det er ihvert fald ikke en spontan handling må man sige..
Tror når først den er helet og ikke gør nas mere, at jeg bliver SÅ glad for den..

Både glæder mig og frygter når den skal laves

Dét forstår jeg godt. Held og lykke med det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.