Søger råd til piercing..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.294 visninger
20 svar
0 synes godt om
27. januar 2013

Anonym trådstarter

Hej Girls.

Jeg skal d. 7. februar have mig en intimpiercing sammen med en veninde.
Jeg har hele tiden ville have en "Christina", men den er jo kun for syns skyld.

Så nu vil jeg høre Jer der evt. har en, eller HVIS I skulle have.
Jeg hælder mellen "Christina", "Isabella" eller en klitoris forhud piercing (de to sidste stimulerer).

Hvad ville I vælge og hvad er Jeres erfaring (dem der har en).

Vil ikke lægge billeder ind, da jeg ikke ved om jeg må ligge sådanne billeder herind

Håber på feedback.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2013

Swerg

Ingen nydelse her, kun pynt..

men super fin !!!

Anmeld

27. januar 2013

Kamulla

Tænker... hvorfor ikke få en der stimulerer mere nydelse nu når der alligevel skal pirces dernede??? det jo ikke så tit der er nogle der kommer og KIGGER på den, så hvis det var mig vil jeg hellere vælge en der stimulerede dernede HVIS jeg nu VIL have en dernede

Anmeld

27. januar 2013

B&J

Kamulla skriver:

Tænker... hvorfor ikke få en der stimulerer mere nydelse nu når der alligevel skal pirces dernede??? det jo ikke så tit der er nogle der kommer og KIGGER på den, så hvis det var mig vil jeg hellere vælge en der stimulerede dernede HVIS jeg nu VIL have en dernede

helt klart også min tanke

Anmeld

27. januar 2013

Chili

Anonym skriver:

Hej Girls.

Jeg skal d. 7. februar have mig en intimpiercing sammen med en veninde.
Jeg har hele tiden ville have en "Christina", men den er jo kun for syns skyld.

Så nu vil jeg høre Jer der evt. har en, eller HVIS I skulle have.
Jeg hælder mellen "Christina", "Isabella" eller en klitoris forhud piercing (de to sidste stimulerer).

Hvad ville I vælge og hvad er Jeres erfaring (dem der har en).

Vil ikke lægge billeder ind, da jeg ikke ved om jeg må ligge sådanne billeder herind

Håber på feedback.

Har erfaringer fra 2 veninder der har der ved klitoris, den ene har fået sååååå meget bedre følelse om den anden har mistet meget følelse..

Så det kan altså gå begge veje, desværre
Jeg ville nok kun "turde" tage den for pyntens skyld, da jeg ville være bange for at miste følelsen

Anmeld

27. januar 2013

Anonym trådstarter

Magic skriver:

Ingen nydelse her, kun pynt..

men super fin !!!

Det er Christina du har?

Anmeld

27. januar 2013

Anonym trådstarter

Kamulla skriver:

Der er jeg også nået lidt i mine tanker. Og tænker "Isabella" og så få en med sten i begge ender, så den også bliver pæn at se på.. Gør det jo også nemmere med barbering end hvis jeg havde en "Christina" - men for fanden en "isabella" skulle gøre MEGET ondt!!!

Anmeld

27. januar 2013

Anonym trådstarter

Chili skriver:

Har erfaringer fra 2 veninder der har der ved klitoris, den ene har fået sååååå meget bedre følelse om den anden har mistet meget følelse..

Så det kan altså gå begge veje, desværre
Jeg ville nok kun "turde" tage den for pyntens skyld, da jeg ville være bange for at miste følelsen

Jeg har også tænkt tanken med følelse. Og alle kan jo fejle.
Men samtidig er jeg også SÅ tryg ved hende der skal lave den. Hun har piercet i 16 år nu.

Anmeld

27. januar 2013

Chili

Anonym skriver:

Jeg har også tænkt tanken med følelse. Og alle kan jo fejle.
Men samtidig er jeg også SÅ tryg ved hende der skal lave den. Hun har piercet i 16 år nu.

Ja, men det kan jo stadig gå galt

Men du må jeg finde ud af det med dig selv

Anmeld

27. januar 2013

Anonym trådstarter

Chili skriver:

Ja, men det kan jo stadig gå galt

Men du må jeg finde ud af det med dig selv

Det kan det

Som en anden sagde herinde, så er den der stimulerer måske bedst (der tænker jeg på en isabella piercing) Men avsi bavsi jeg frygter for smerten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.