Han vil giftes ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2013

Leneur

Allerførst et stort tillykke...
Jeg har godt nok ikke selv været til havebryllup men det sidste bryllup jeg var til, havde de gjort noget rigtig smart. De havde fyldt en trailer med masser af is og så en masse forskellige drikkevarer oveni, så kunne gæsterne selv tage lige det de havde lyst til.
I kunne måske vælge et tema... Om det er noget bestemt mad i kan lide eller et bestemt rejsemål i gerne vil til, eller, eller. Det bedste ved et havebryllup, tror jeg, er jo at det ikke er så formelt, så der skal i da bare gøre lige som i lyster.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2013

kriknu

For lige at grave den op igen så vil eg lige komme med en maaaasse idéer!

Jeg kan se at du gerne vil have en stor flot hvid kjole på(her tænker jeg at du mener en der fylder godt?), hvilket jo er forståeligt men... i og med det er i en have, så tror jeg at jeg ville vælge at have enten en lidt mindre fyldig kjole uden slæb måske i stil med denne;

http://www.lightinthebox.com/da/kappe-kolonne-halterneck-gulvlange-chiffon-brudekjole_p189047.html

Og ellers have noget at skifte til efter vielsen

Nu ved jeg ikke hvordan jeres have ser ud, men jeg ville i hvertfald leje et telt, og hvis ikke der er en teresse så husk noget gulv-værk, lyskæder til at hænge i "loftet" det gør det hele så hyggeligt og romantisk.

Hvis i er heldige så har i nogle venner i kan låne telt og/eller lyskæder af og ellers så kan i på www.solution-group.dk leje telt + borde og polstrede stole og så også bestille helstegt pattegris, så en menu til 189kr pr. person som ser således ud;

Helstegt pattegris som grilles på stedet 
Flødekartofler - Kartoffel salat - Pastasalat - broccolisalat - Cole slaw og Flutes

samt Fadølsanlæg samt 1 fustage pilsner øl

det er deres mest valgte menu, men ellers så er der også en del andre, lidt billigere:

http://www.solution-group.dk/catering/helstegt-pattegris/menu-muligheder

held og lykke med den store dag 

Anmeld

13. februar 2013

kriknu

og som en lille ekstra detalje hvis der er en masser træer i haven så køb noget tyl og smid henover nogle af grenene  

Anmeld

13. februar 2013

kriknu

morethanperfect skriver:

Til sommer .. 

Min dejlige kæreste har spurgt om vi ikke skal gifte os til sommer , og holde et havebryllup 

Selvf. vil jeg det , men er TOTAL blank for idéer til , hvordan og hvorledes .. 

Nogle der har holdt havebryllup før , eller har nogle gode idéer ?? 

ups, glemte da vist helt at sige tillykke! 

Anmeld

13. februar 2013

morethanperfect

kriknu skriver:

For lige at grave den op igen så vil eg lige komme med en maaaasse idéer!

Jeg kan se at du gerne vil have en stor flot hvid kjole på(her tænker jeg at du mener en der fylder godt?), hvilket jo er forståeligt men... i og med det er i en have, så tror jeg at jeg ville vælge at have enten en lidt mindre fyldig kjole uden slæb måske i stil med denne;

http://www.lightinthebox.com/da/kappe-kolonne-halterneck-gulvlange-chiffon-brudekjole_p189047.html

Og ellers have noget at skifte til efter vielsen

Nu ved jeg ikke hvordan jeres have ser ud, men jeg ville i hvertfald leje et telt, og hvis ikke der er en teresse så husk noget gulv-værk, lyskæder til at hænge i "loftet" det gør det hele så hyggeligt og romantisk.

Hvis i er heldige så har i nogle venner i kan låne telt og/eller lyskæder af og ellers så kan i på www.solution-group.dk leje telt + borde og polstrede stole og så også bestille helstegt pattegris, så en menu til 189kr pr. person som ser således ud;

Helstegt pattegris som grilles på stedet 
Flødekartofler - Kartoffel salat - Pastasalat - broccolisalat - Cole slaw og Flutes

samt Fadølsanlæg samt 1 fustage pilsner øl

det er deres mest valgte menu, men ellers så er der også en del andre, lidt billigere:

http://www.solution-group.dk/catering/helstegt-pattegris/menu-muligheder

held og lykke med den store dag 

Ej altså ! TUSIND tak   Virkelig gode idéer

Har fundet et par kjoler jeg skal ha valgt i mellem , og jeg VIL ha en stor flot kjole

Lægger dem lige ind i en anden debat omlidt

Vi har en stor have og ik særlig mange træer , men havde også tænkt at vi lejer et telt med gulv og diverse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.