Han vil giftes ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2013

morethanperfect

Mamalou skriver:

Nej det synes jeg ikke Jeg ville også vælge den hvide kjole Vil I giftes i haven? Eller bare holde festen den? 

Vi vil bare holde festen der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2013

Nettemor

Da vi blev gift holdt vi festen i telt i mine forældres have Bortset fra at det regnede noget af tiden så var dagen perfekt

Vi fik helstegt pattegris

Ved ikke lige hvad du gerne vil vide, men du må da endelig spørge hvis det er

Anmeld

27. januar 2013

morethanperfect

Nettemor skriver:

Da vi blev gift holdt vi festen i telt i mine forældres have Bortset fra at det regnede noget af tiden så var dagen perfekt

Vi fik helstegt pattegris

Ved ikke lige hvad du gerne vil vide, men du må da endelig spørge hvis det er

Hvor meget løb det op i ? 
Altså hvor meget kostede det ?

Vi har nemlig ikke de helt vilde til bryllup .. 
Men ville bare gerne holde det småt

Anmeld

27. januar 2013

Nettemor

morethanperfect skriver:

Hvor meget løb det op i ? 
Altså hvor meget kostede det ?

Vi har nemlig ikke de helt vilde til bryllup .. 
Men ville bare gerne holde det småt

Det var nok ca. 30.000 Jeg kan ikke huske det præcis. Og vi betalte ikke selv for drikkevarer da min far har et øldepot. Så det var en del af gaven fra dem.. Men det er omkring de 30. Og vi havde en super dag. holdte barnedåb samme dag.

Anmeld

27. januar 2013

mariamiss6

morethanperfect skriver:

Til sommer .. 

Min dejlige kæreste har spurgt om vi ikke skal gifte os til sommer , og holde et havebryllup 

Selvf. vil jeg det , men er TOTAL blank for idéer til , hvordan og hvorledes .. 

Nogle der har holdt havebryllup før , eller har nogle gode idéer ?? 

Den er nem

Helstegt pattegris (min far og onkel gør det sikkert gerne, de er godt nok her fra *Nordsjælland, men de har før kørt langt for det)

Salat og brød og diverse andet tilbehør på buffet bord.

Og så måske et telt i haven (husk at få et med gulv, det er nemmest trods alt)

Og så bare fest og æd :D

Anmeld

27. januar 2013

Chili

morethanperfect skriver:

Til sommer .. 

Min dejlige kæreste har spurgt om vi ikke skal gifte os til sommer , og holde et havebryllup 

Tillykke

Min svigerinde og svoger blev gift i haven

De havde købt et telt der bredte sig over hele terassen, så der var overdækket, hvis nu! De blev viet i haven også, borgmesteren kom ud og gjorde det
Så vi stillede stole op, så der var en gang imellem dem, ligesom i en kirke, hvor hun og hendes far kom gående op igennem, så ved "alteret" havde de lavet en port agtig ting hvor den samlede sig i 2 hjerter i toppen, hvor de så stod under og blev viet. På stolene havde de købt sådan nogle "betræk", de var lidt ligesom tyl, man så kunne trække hen over stolen og binde i en sløjfe bagpå, de var lyserøde. Også lagde vi en lille pose med ris på alle stole.
Efter vielsen rykkede vi stolene ud og satte borde op. Hendes far grillede, mørbrad, kylling, burger, pølser osv. med salat, brød og hvad der nu ellers høre til
Også havde de købt en lille enkel bryllupskage
Det var så hyggeligt og stille og roligt De kørte så til Kronborg (I Helsingør) og fik taget en masse bryllups billeder

Og tillykke igen

Anmeld

27. januar 2013

Babydrøm

morethanperfect skriver:

Til sommer .. 

Stort tillykke lyder skønt med en havefest

Anmeld

27. januar 2013

modesty

morethanperfect skriver:

Til sommer .. 

Tillykke. 

Vi holdt bryllup i vores gård i sommers. Det startede ved 11-tiden og de fleste gik hjem før aftensmad, så vi havde frokost. Hvis I skal holde med fest om aftenen, ville jeg bestille et telt.

Vi fik en kok vi kender til at lave maden. Han lavede en række salater og kød/fisk og en virkelig lækker bryllupskage. 

Og det var det. Meget stille og roligt, super hyggeligt på årets varmeste dag, med unger der tonsede rundt og legede i gården.

Anmeld

27. januar 2013

Amanda Stage

Tillykke med det! 

Jeg har været til et havebryllup, det var et rigtig godt bryllup! De havde lejet et telt med gulv og temaet var havet, så der var blå dug og pynteskaller osv. Det var så flot og hyggeligt. Hun havde altså en MEGET stor hvid kjole på, det syntes jeg slet ikke virkede forkert  

Anmeld

27. januar 2013

Zeus

morethanperfect skriver:

Til sommer .. 

Tillykke! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.