Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
M (: skriver: Din mave er da ellers også fin nu
Din mave er da ellers også fin nu
Haha, noway om nogen skulle tag billeder af min mave nu :p
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Årh, pjat med dig
(Da jeg så tråden nåede jeg lige at tænke "what?!?!? Er der noget Emma har glemt at fortælle?!?")
M (: skriver: Årh, pjat med dig (Da jeg så tråden nåede jeg lige at tænke "what?!?!? Er der noget Emma har glemt at fortælle?!?")
Hehe. jeg tænkte det samme. Havde nær fået kaffen galt i halsen men hvor er det hyggeligt at kigge de mavebilleder igennem igen, nøj hvor var det en fin babyhule du havde
Hahaha et glad for at jeg ikke var den eneste!
(Oooog, det er måske knap så meget sommer mere )
Haha, så havde jeg satme da været hurtigt ude.. Leander er 21 uger i dag - og hvis jeg så allerede var 14 uger henne! Ohhh dear
Ayasmor skriver: Hehe. jeg tænkte det samme. Havde nær fået kaffen galt i halsen men hvor er det hyggeligt at kigge de mavebilleder igennem igen, nøj hvor var det en fin babyhule du havde
Hehe, tak Ja, man bliver helt nostalgisk når man kigger de gamle billeder.. Meeeeeeen, 14 uger henne når man har en baby på 21 uger er nok liiige hurtigt nok
emmagirl skriver: Haha, så havde jeg satme da været hurtigt ude.. Leander er 21 uger i dag - og hvis jeg så allerede var 14 uger henne! Ohhh dear
Hahaha, det er da set før
emmagirl skriver: Hehe, tak Ja, man bliver helt nostalgisk når man kigger de gamle billeder.. Meeeeeeen, 14 uger henne når man har en baby på 21 uger er nok liiige hurtigt nok
Ayasmor skriver: Ha ha ja men hvem ved det er bestemt muligt :p
Ha ha ja men hvem ved det er bestemt muligt :p
Helt sikkert men tror liiiige jeg nyder Leander alene et par år endnu
emmagirl skriver: Helt sikkert men tror liiiige jeg nyder Leander alene et par år endnu
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128