Guldklumpens crip, 14+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.407 visninger
24 svar
6 synes godt om
27. januar 2013

mommy1991

Endnu en uge er gået og synes bare det går stærkt. Nu blev jeg jo også rykket en uge frem til NF, så sprang jo lige en hel uge over  

Ugen har været lidt presset med eksamenslæsning - skal til eksamen på tirsdag, og ellers har jeg været til børnefødselsdag ved min lille nevø, der blev 5 år  Jeg har det bare fortsat rigtig godt. Jeg har da nogle humørsvingninger engang i mellem, men ikke det helt store. Jeg træner et par gange om ugen, og det er bare så dejligt at jeg kan det  

Nu er der heller ikke længe til jeg tager til Egypten med min familie. Uh, det bliver dejligt. Vi tager afsted den 7. februar  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2013

BigHope13

Sikke en fin hule du er ved at bygge dig

Anmeld

27. januar 2013

FrkZier

emmagirl skriver:

Endnu en uge er gået og synes bare det går stærkt. Nu blev jeg jo også rykket en uge frem til NF, så sprang jo lige en hel uge over  

Ugen har været lidt presset med eksamenslæsning - skal til eksamen på tirsdag, og ellers har jeg været til børnefødselsdag ved min lille nevø, der blev 5 år  Jeg har det bare fortsat rigtig godt. Jeg har da nogle humørsvingninger engang i mellem, men ikke det helt store. Jeg træner et par gange om ugen, og det er bare så dejligt at jeg kan det  

Nu er der heller ikke længe til jeg tager til Egypten med min familie. Uh, det bliver dejligt. Vi tager afsted den 7. februar  

det skal nok blive en rigtig fin babyhule inden længe

Anmeld

27. januar 2013

Babydrøm

emmagirl skriver:

Rigtig fin mave lyder da rigtig skønt med en ferie væk fra kulden 

Anmeld

29. januar 2013

Mettefpigen

Fin hule :-) oh wauww en tatto :-)

Anmeld

29. januar 2013

mommy1991

Mettefpigen skriver:

Fin hule :-) oh wauww en tatto :-)

Mange tak

Anmeld

21. december 2013

Trinelindsen

Hejsa

Hvor ser maven flot ud :-)

Mvh

Trine

Anmeld

21. december 2013

M (:

Trinelindsen skriver:

Hejsa

Hvis du søger en mavefotograf på et tidspunkt, kan jeg anbefale ham som jeg brugte. Han hedder Mads og tager ikke noget for billederne, da han mangler modeller for at blive en endnu bedre fotograf. Han kan kontaktes på fotomads2013@gmail.com.

Mvh

Trine

Tråden er fra januar, så lille Leander kom til verden i Juli  

Anmeld

21. december 2013

mommy1991

Trinelindsen skriver:

Hejsa

Hvis du søger en mavefotograf på et tidspunkt, kan jeg anbefale ham som jeg brugte. Han hedder Mads og tager ikke noget for billederne, da han mangler modeller for at blive en endnu bedre fotograf. Han kan kontaktes på fotomads2013@gmail.com.

Mvh

Trine

Hehe, mange tak. Men ja, som M (: skriver er min lille søn næsten 5 måneder, så det er nok ikke så aktuelt. Hehe, men tak fordi du skrev

Anmeld

21. december 2013

M (:

Hehe, mange tak. Men ja, som M (: skriver er min lille søn næsten 5 måneder, så det er nok ikke så aktuelt. Hehe, men tak fordi du skrev

Din mave er da ellers også fin nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.