Mærke liv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2013

lilledittemor

Amanda Stage skriver:

Hej, 

jeg skriver lige, fordi jeg ikke kan finde ud af hvornår man kan mærke liv? Det er over 4 år siden jeg sidst var gravid, så jeg kan simpelthen ikke huske hvornår jeg mærkede liv første gang!!

Jeg er omkring uge 16  og jeg kan mærke noget "bobbleværk" men jeg har som en dejlig graviditetsgene luft i maven (hurraaa) så jeg kan ikke finde ud om det er luft eller om det er små bevægelser... hmm..  Hvornår mærkede I liv første gang og hvordan ER det nu det føles? 

Det er min 2. Graviditet og har mærket hende siden 14. Uge.
Jeg mærker hende hver dag og er 16+..
Det er små puf og trykken

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2013

Amanda Stage

jamen de der puf som I beskriver, kan det ikke være luft i maven? Jeg er ret forvirret

Men tak for jeres svar, det er rart at se at nogen først mærkede liv lidt senere end hvor jeg er nu, men det kan jo også være det er liv jeg kan mærke.. hehe det er ikke nemt 

Anmeld

26. januar 2013

AnthonsMor

Amanda Stage skriver:

Hej, 

jeg skriver lige, fordi jeg ikke kan finde ud af hvornår man kan mærke liv? Det er over 4 år siden jeg sidst var gravid, så jeg kan simpelthen ikke huske hvornår jeg mærkede liv første gang!!

Jeg er omkring uge 16  og jeg kan mærke noget "bobbleværk" men jeg har som en dejlig graviditetsgene luft i maven (hurraaa) så jeg kan ikke finde ud om det er luft eller om det er små bevægelser... hmm..  Hvornår mærkede I liv første gang og hvordan ER det nu det føles? 

Jeg tror det var omkring uge 22 jeg mærkede liv første gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.