Til dem omkring uge 24..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2013

Musse21

Martsbaby skriver:

Da jeg var i uge 24 tror jeg at jeg havde taget 2 kilo på, så du skal ikke være nervøs for noget som helst, selvom du ikke har taget på endnu - det kan nå at komme!

Jeg må vente og se

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2013

Musse21

Elin_Maria skriver:

Jeg har taget 3 kg på og er 25 uger henne.

Må se de næste par uger om der kommer lidt på

Anmeld

27. januar 2013

Juliekp

Musse21 skriver:

2206 g det var da heller ikke meget er det?

Nej det er ikke særlig meget og hun kom endda til tiden  Men hun er fuldkommen sund og rask og tager hurtigt på..

Anmeld

27. januar 2013

AnthonsMor

Musse21 skriver:

Jeg må vente og se

Du skal bare være glad for, at det ikke er kommet endnu - for til sidst går det altså stærkt!

Anmeld

27. januar 2013

Musse21

Martsbaby skriver:

Du skal bare være glad for, at det ikke er kommet endnu - for til sidst går det altså stærkt!

Ja kan høre jeg bare skal nyde det

Anmeld

27. januar 2013

Musse21

Juliekp skriver:

Nej det er ikke særlig meget og hun kom endda til tiden  Men hun er fuldkommen sund og rask og tager hurtigt på..

Dejligt hun er sund og rask alligevel

Anmeld

27. januar 2013

AnthonsMor

Musse21 skriver:

Ja kan høre jeg bare skal nyde det

Jeeeps

Altså jeg var til læge og blev vejet d. 14.. Siden da har jeg taget næsten 2 kilo på.. Og jeg har ikke spist anderledes end jeg har gjort resten af graviditeten.. Så lige pludselig siger det bare PUF også er der altså bare kommet lidt ekstra kilo på

Anmeld

27. januar 2013

Musse21

Martsbaby skriver:

Jeeeps

Altså jeg var til læge og blev vejet d. 14.. Siden da har jeg taget næsten 2 kilo på.. Og jeg har ikke spist anderledes end jeg har gjort resten af graviditeten.. Så lige pludselig siger det bare PUF også er der altså bare kommet lidt ekstra kilo på

Er det så ikke også der man risikere og få strækmærker når man pludselig vokser så hurtigt?

Anmeld

27. januar 2013

henh01

jeg er 22+6 og har taget 1-2 kg på (har skiftet vægt midt i det hele så kan ikke sige det helt præcist!) Jeg har en BMI på 29 og derfor er det helt i orden ikke at have taget mere på (ift JM)

Håber jeg kan holde det på under 10 kg når jeg føder.

Anmeld

27. januar 2013

AnthonsMor

Musse21 skriver:

Er det så ikke også der man risikere og få strækmærker når man pludselig vokser så hurtigt?

Jeg fik strækmærker allerede i uge 8.. Så nej.. Det kommer helt an på DIG

Jeg har skide nemt til strækmærker, og har altid haft det.. Fik det sågar på mine bryster da de begyndte at komme da jeg var teenager..

Så det er viiiiiildt forskelligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.