Til dem omkring uge 24..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.016 visninger
24 svar
0 synes godt om
26. januar 2013

Musse21

Er nysgerrig efter hvad folk efter hånden har taget på?

Er selv i uge 24 og har endnu ikke taget på.. Hvilket godt kan gøre mig lidt nervøs:/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2013

Kløver

Musse21 skriver:

Er selv i uge 24 og har endnu ikke taget på.. Hvilket godt kan gøre mig lidt nervøs:/

Under begge mine graviditeter havde jeg heller ikke + på vægtkontoen i uge 24 kom først i 3 trimester og det var ikke meget hvis man fraregner de kg vand jeg tog på pga svangerskabsforgiftning

Sikker på alt er i skønneste orden, ellers kan du altid ringe til lægen hvis du er bekymret

Anmeld

26. januar 2013

Musse21

Maja84 skriver:

Under begge mine graviditeter havde jeg heller ikke + på vægtkontoen i uge 24 kom først i 3 trimester og det var ikke meget hvis man fraregner de kg vand jeg tog på pga svangerskabsforgiftning

Sikker på alt er i skønneste orden, ellers kan du altid ringe til lægen hvis du er bekymret

Mange tak.. Så kan det jo være det kommer senere

Anmeld

26. januar 2013

Juliekp

Da jeg var gravid i uge 24 havde jeg heller intet taget på, kom først senere hen. Endte dog med kun at tage 3,2 kg på og fødte en fuldkommen sund og rask pige på 2206 gram

Men er sikker på alt er i skønneste orden og vægtstigningen først kommer senere hen.. Hvis baby er sund og rask, så vær kun glad for den manglende vægtstigning  

Anmeld

26. januar 2013

Musse21

Juliekp skriver:

Da jeg var gravid i uge 24 havde jeg heller intet taget på, kom først senere hen. Endte dog med kun at tage 3,2 kg på og fødte en fuldkommen sund og rask pige på 2206 gram

Men er sikker på alt er i skønneste orden og vægtstigningen først kommer senere hen.. Hvis baby er sund og rask, så vær kun glad for den manglende vægtstigning  

2206 g det var da heller ikke meget er det?

Anmeld

27. januar 2013

bubba

Musse21 skriver:

er uge 28 nu og har taget 23 kg på. :-D

Anmeld

27. januar 2013

Musse21

bubba skriver:

er uge 28 nu og har taget 23 kg på. :-D

Det var også en del.. Men der er godt nok forskel på de forskellige graviditeter

Anmeld

27. januar 2013

AnthonsMor

Musse21 skriver:

Da jeg var i uge 24 tror jeg at jeg havde taget 2 kilo på, så du skal ikke være nervøs for noget som helst, selvom du ikke har taget på endnu - det kan nå at komme!

Anmeld

27. januar 2013

Elin_Maria

Jeg har taget 3 kg på og er 25 uger henne.

Anmeld

27. januar 2013

Dulgretz

Musse21 skriver:

Jeg er 22 +5 og har taget små 10 kg på, men jeg er også gravid med tvillinger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.