Har i prøvet vanddrivende The?væske i kroppen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2013

1990h

Fenja09 skriver:

Ok, jamen så skal du da bare tage i mod tilbuddene. Jeg fik intet tilbudt og det forsvandt først 3 måneder efter jeg havde født vores datter. Nogen skal endda opereres fordi det ikke forsvinder, øv. Det var så også det "eneste" jeg led af da jeg var gravid, men hold op hvor gør det bare ondt.

det nemlig også den eneste gene jeg har nu.udover lidt ømme ribben..men har ikke fejlet/haft noget andet men det her vil jeg godt nok gerne ha været for uden..for hold kæft hvor gør det ondt og hvor er det ubehageligt..ligner en zombie på arbejdet pga man sover så dårligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2013

Frk.S

1990h skriver:

jeg var også i svømmehallen den anden dag..og det hjalp på mine lidt hævede fødder men samme nat var den gal med hænderne igen..

Ja, desværre hjælper det ikke så længe.

Jeg døjede også rigtig meget om natten. Jeg vågnede til sidst op hver nat med totalt sovende hånd. 

Min jordemoder sagde til mig, at det eneste der ville kurere det, var at føde
Det forsvandt også kort tid efter fødslen. Det er nok lidt en ringe trøst for dig, hvis du er 28+ (jeg fik det noget senere). 

Håber din jordemoder kan hjælpe med noget der lindre lidt, for det er virkelig ubehageligt. 

Anmeld

26. januar 2013

ekebiv

LauraL skriver:

Jeg ved desværre ikk noget om om det virker... Men har selv ekstremt meget vand i hele kroppen... Både fødder, ben, hænder og ansigt.. Har haft det i godt en måned nu, og synes bare det bliver værre og værre... Er heldigvis 39+5 idag, så håber vandet forsvinder et par uger efter fødslen...

Men vil gerne lige følge med hvis der skulle komme nogle gode råd... :-)

Laura

jeg havde rigtig meget vand i kroppen under min første graviditet. Fødslen varede ret længe (18 timer) hvor jeg havde ligget ned det meste af tiden så jeg havde to kæmpe puder på hoften som simpelthen var væske der var blevet trykket ud på siden af hoften, det så helt vildt ud Nå men det jeg egentlig ville sige var, at jeg tabte over 20 kg (væske) i løbet af de første 3 uger efter fødslen så der er håb

Anmeld

26. januar 2013

Fenja09

1990h skriver:

jeg har nemlig også ondt i mine håndled når jeg bukker dem føles lidt som sådan en mild smerte af skedehindebetændelse (staves)..

men var der noget lægen kunne gøre for dig?

Nej lægen kunne intet gøre, det var bare noget jeg skulle leve med. Det forsvandt først 3 måneder efter jeg havde født - men ved nogen forsvinder det ikke og så skal man opereres.

Anmeld

26. januar 2013

1990h

Frk.S skriver:

Ja, desværre hjælper det ikke så længe.

Jeg døjede også rigtig meget om natten. Jeg vågnede til sidst op hver nat med totalt sovende hånd. 

Min jordemoder sagde til mig, at det eneste der ville kurere det, var at føde
Det forsvandt også kort tid efter fødslen. Det er nok lidt en ringe trøst for dig, hvis du er 28+ (jeg fik det noget senere). 

Håber din jordemoder kan hjælpe med noget der lindre lidt, for det er virkelig ubehageligt. 

hehe ja..ingen trøst til mig der..for er nemlig kun 28+ henne..og tiden bliver skrækkelig lang hvis det fortsætter sådan her..har haft det siden 25-26 uge..

må også ha soveværelses dør og toillet dør åben om natten når jeg skal på toilettet for kan ikke engang tage fat i håndtaget..det væreste er den snorren og prikken i fingrene..

Anmeld

26. januar 2013

1990h

Fenja09 skriver:

Nej lægen kunne intet gøre, det var bare noget jeg skulle leve med. Det forsvandt først 3 måneder efter jeg havde født - men ved nogen forsvinder det ikke og så skal man opereres.

håber det forsvinder hurtigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.