En fesen update fra et fesent JM-besøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

370 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. juni 2009

Tynen

Er lige hjemvendt efter endnu et skuffende JM-besøg.
Har trods alt ventet siden marts på at komme til idag og havde glædet mig rigtig meget til at få snakket om en masse forskelligt jeg går og bryder min hjerne med.

Havde en tid kl. 9 - Man er vel cornflakesmor, så var der selvfølgelig et kvarter før wink.gif
Hvis jeg dog bare havde vidst at klokken skulle blive 0938 før jeg kom ind!!

Selve konsulationen tog 14 minutter - Igen med en anden JM end hende jeg rigtigt skulle have haft (Som heller ikke lige havde tid til mig ved første besøg)
Hurtigt op på briksen - Skønnet 1200g. og ring til fødegangen hvis de der plukveer du har bliver regelmæssige - Du får lige en tid til om 5 uger ved en 3. JM da hende du rigtigt går ved ikke har en tid før efter sin ferie.
Hav en god dag!

Jesus, jeg synes det er tidsspilde at være der.
Havde så mange ting jeg gerne ville have vendt, men fordi de var så langt bagefter i tidsplanen var der nok ikke tid til det.
Men når man har siddet og ventet næsten en time bliver man altså en smule irritabel.

Som et plaster på såret har jeg købt mig en bakke flødeboller og Ude&Hjemme.. Så kan det sgu næsten ikke blive mere mormor lol_hitting.gif

Lige et mavebillede fra uge 28+1 - Nogle dage siden.
Det der er totalt over-blitzed er taget alt for tidligt om morgenen... Gad vide hvor Lillebror mon sover?!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2009

Sweet1978

Nej det er simpelthen bare ikke godt nok, da må da være en højere instans man kan klage/brokke sig til. Man har sgu da krav på vejledning og ordentlig behandling om man så har født nok så mange børn i forvejen (Har ikke lige tjekket din profil), men kan da regne ud det er min. 2 barn eftersom du er i denne gruppe. Men jeg er nok den type der ikke ville finde mig i det, brokhoved eller ej....

Anmeld

17. juni 2009

linemus

Ej, hvor surt. Det kan hun ikke være bekendt. Jeg kender det godt - kan godt huske sådan et jm-møde. Og man går bare derfra helt flad, for alle de spg. man havde, er bare brændt inde, og virkede egentlig ikke vigtige, når nu de havde travlt, men man har jo bare tænkt på det længe og glædet sig.

Fin mave ellers Ih, tænk at han er så stor "allerede", at han kan fylde sådan i den ene side af maven...

Anmeld

17. juni 2009

Joan ( Smallie )

Jeg var også til 3 forskellig. Syntes sku det er for dårligt bare fordi man er anden gangs fødende så betyder det sku ikke man hved alt.
Nå men de sidste 2 eller 3 gange jeg var afsted var det den samme og hun var SÅ sød og tog sig tid til mig.
Trine du må sku sige hvad du føler for det kan sku ikke passe. Den har fødsels skulle jo gerne blive bedre end den sidste

Joan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.