Dybt frustreret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2013

Anonym trådstarter

Ciss skriver:

Nu ved jeg jo ikke lige, hvad som er din og hans smag, så nu skriver jeg bare lidt blandet af navne, jeg selv kan lide, og så håber jeg, det kan give lidt inspiration.

Det er virkelig ikke altid enkelt at blive enige!

Leonel

Calvin

Henrik

Håkon

Egil

Ask

Neo

Richard

Magnus

Mikkel

Elliot

Aksel

Ulrik

Leopold

Marcel

Pascal

Edvard

Bernhard

Bertram

Pelle

Lasse

- Total stilforvirring. Lykke til i navnejagten.

Tak for dit input, det er altid rart med lidt inspiration!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Jeg synes simpelthen det er så svært.. Alle de navne jeg finder, som jeg godt kan lide, dem kan kæresten ikke lide, og nærmest også omvendt..

Han er fuldt opsat på, at vores kommende søn skal hedde Arthur, men jeg kan bare ikke vænne mig til det.. Og jeg vil virkelig ikke give min søn det "forkerte" navn..

Er der nogen der kan komme med noget inspiration på drengenavne fronten?

I skal bestemt ikke vælge at gå på kompromis med navnet - ingen af jer, det er i hvert fald min mening. Hvis man ikke kan lide det, uanset grund, ja så må man lede videre. Vi var heldigvis helt enige mht vores datters navn, så har ikke oplevet det, men ville aldrig kalde mit barn noget jeg ikke syntes var 100 % DET.

Ideer til drengenavne:

Valdemar

Storm

Villads

Villum

Anton

Malthe

Hjalte

Alexander

August

Elias

Gustav

Holger

Laurits

Det var lige hvad jeg kunne komme på.

/Fenja

Anmeld

27. januar 2013

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

I skal bestemt ikke vælge at gå på kompromis med navnet - ingen af jer, det er i hvert fald min mening. Hvis man ikke kan lide det, uanset grund, ja så må man lede videre. Vi var heldigvis helt enige mht vores datters navn, så har ikke oplevet det, men ville aldrig kalde mit barn noget jeg ikke syntes var 100 % DET.

Ideer til drengenavne:

Valdemar

Storm

Villads

Villum

Anton

Malthe

Hjalte

Alexander

August

Elias

Gustav

Holger

Laurits

Det var lige hvad jeg kunne komme på.

/Fenja

Det er jo også det der er mit problem, at jeg vil ikke gå på kompromis, mest fordi det så garanteret vil komme til at ødelægge lidt den følelse man forbinder med det hele..

Har læst om flere der har været nødt til at ændre navn på barnet inden de blev 1 år gamle, og det vil jeg da slet ikke udsætte hverken barn, os eller familierne for.. Det er da noget af det mest bøvlede i verden..

Tak for ideerne!

Anmeld

27. januar 2013

Lullaby

Hvad med at købe den der bog om alle navnene og så sæt jer hver for sig og sæt mærker ved dem i kan lide? På den måde finder i ud af om nogle af navnene har 2 mærker og derved at i begge kan lide dem 

Anmeld

27. januar 2013

Anonym trådstarter

Lullaby skriver:

Hvad med at købe den der bog om alle navnene og så sæt jer hver for sig og sæt mærker ved dem i kan lide? På den måde finder i ud af om nogle af navnene har 2 mærker og derved at i begge kan lide dem 

Vi lånte 6 bøger på biblioteket, da vi fandt ud af det var en dreng, og der var ikke nogen vi var enige om..

Men nu sidder jeg og skriver ned hver gang jeg ser et pænt navn, også må han jo fortælle hvad han synes, mon ikke vi når til enighed en dag

Anmeld

27. januar 2013

Mullepilige

hej mig min kæreste vi gjord sådan vi begge skriv på hvert et stykke papie navn til pige og dreng og så kigge vi på dem vi begge hade skrivet og trykke lode og det gjord det meget let håber det kan hjælpe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.