Dybt frustreret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2013

henh01

Anonym skriver:

40 dage, jeg er 34+2 nu

Men ja, det kan godt være, at så snart vi ser ham så siger vi ét navn i kor.. Og det kan endda også være, at jeg når jeg ser ham, kan sige, at han godt kan hedde Arthur.. For jeg synes det er et rigtig flot navn, men jeg synes bare ikke det "passer ind" eller hvad man siger..

Kender jeg alt for godt..

Vores børn er efter LANGE og mange overvejelser kommet tl at hedde Clara og Noam - vi venter en pige og hun kommer nok til at hedde Aura.

Det er virkelig svært at blive enige om det rigtige navn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2013

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

Kender jeg alt for godt..

Vores børn er efter LANGE og mange overvejelser kommet tl at hedde Clara og Noam - vi venter en pige og hun kommer nok til at hedde Aura.

Det er virkelig svært at blive enige om det rigtige navn.

Det er jo også helt vildt smukke navne!

Jeg er lidt glad for, at vi ikke får en pige nu, fordi mit første pigenavn var Clara, men min fætter har så lige valgt at få en pige der hedder det

Anmeld

26. januar 2013

henh01

Anonym skriver:

Det er jo også helt vildt smukke navne!

Jeg er lidt glad for, at vi ikke får en pige nu, fordi mit første pigenavn var Clara, men min fætter har så lige valgt at få en pige der hedder det

Ja det er ikke nemt! Man kender så mange der lige kender en der hedder det navn man selv kan lide - eller også har man engang kendt en der var ihh og åhh så dit og dat og så kan ens barn heller ikke hedde det

Jeg synes alle de navne du har nævnt er super flotte, måske I kunne finde en eller to navne mere I er enige om og så se hvad barnet ligner når han vælger at se dagens lys

Anmeld

26. januar 2013

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

Ja det er ikke nemt! Man kender så mange der lige kender en der hedder det navn man selv kan lide - eller også har man engang kendt en der var ihh og åhh så dit og dat og så kan ens barn heller ikke hedde det

Jeg synes alle de navne du har nævnt er super flotte, måske I kunne finde en eller to navne mere I er enige om og så se hvad barnet ligner når han vælger at se dagens lys

Jeg håber i hvert fald vi kan få fundet ud af noget, men det haster jo egentlig heller ikke.. Han skal først døbes når han er 3 måneder, men det er alligevel rart nok lige at have det på plads

Ja det er nemlig det der med, at så hedder en man kender et navn man egentlig godt kan lide, men måske er vedkommende lidt en idiot eller en eks eller et eller andet.. Så det er bare viiiildt svært!

Anmeld

27. januar 2013

Pigent

Min kæreste og jeg kan heller ikke blive enig, men der er nogle år til vi skal have en lille så vi har god tid at tænke i. 

Men alle de navne jeg forslår siger han nej til og alle dem han forslår siger jeg nej til. Vi har nogle få navne vi begge kan lide, men jeg ved ikke om det er navne jeg ville giv mine børn

Anmeld

27. januar 2013

Ciss

Nu ved jeg jo ikke lige, hvad som er din og hans smag, så nu skriver jeg bare lidt blandet af navne, jeg selv kan lide, og så håber jeg, det kan give lidt inspiration.

Det er virkelig ikke altid enkelt at blive enige!

Leonel

Calvin

Henrik

Håkon

Egil

Ask

Neo

Richard

Magnus

Mikkel

Elliot

Aksel

Ulrik

Leopold

Marcel

Pascal

Edvard

Bernhard

Bertram

Pelle

Lasse

- Total stilforvirring. Lykke til i navnejagten.

Anmeld

27. januar 2013

BabyMus

Anonym skriver:

De første navne jeg ligesom fik ind var:

Oscar
Elliot
Johan
Mads
Viktor
Laurids

Det er da bare nogle rigtig fine navne du har på din liste. (:

Siger manden nej til alle dem?

Hvis jeg fik en dreng i dag ville det blive en Marius. (:

Anmeld

27. januar 2013

nielsen80

Vi havde simpelthen også så store problemer. Kunne bare ikke blive enige. Det vi gjorde var, vi ventede til hun kom ud, også hed hun noget forskelligt i nogle dage. Altså den ene dag hed hun freja, den næste osv. På den måde testede vi, hvad der var naturligt og virkede rigtigt til hende. Efter tre uger kom vi frem til, at vi havde en Karla

Anmeld

27. januar 2013

Anonym trådstarter

nielsen80 skriver:

Vi havde simpelthen også så store problemer. Kunne bare ikke blive enige. Det vi gjorde var, vi ventede til hun kom ud, også hed hun noget forskelligt i nogle dage. Altså den ene dag hed hun freja, den næste osv. På den måde testede vi, hvad der var naturligt og virkede rigtigt til hende. Efter tre uger kom vi frem til, at vi havde en Karla

Nå ja, det var egentlig lidt smart

Anmeld

27. januar 2013

Anonym trådstarter

BabyMus skriver:

Det er da bare nogle rigtig fine navne du har på din liste. (:

Siger manden nej til alle dem?

Hvis jeg fik en dreng i dag ville det blive en Marius. (:

Mads og Victor er de eneste to han MÅSKE kan gå med til..

Resten er der et eller andet galt med..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.