Graviditet og sex (advarsel, slibrige detaljer)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2013

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Ok... så min mand og jeg har stort set ikke haft sex i det knap halve år jeg nu har været gravid... Jeg har døjet med diverse gener og smerter og ganske enkelt ikke haft lyst.

I går besluttede vi os så for at komme op på hesten igen!

Og det var noget nær det mest kiksede og komiske, jeg nogensinde har været ude for. - Rent seksuelt, altså...

Først gav jeg ham et blowjob, hvor han måtte sidde på sengekanten og jeg på gulvet, for min lænd kan slet ikke holde til at jeg sidder foroverbøjet. Manden spørger så, om han må komme mig i munden, hvilket jeg går med til (for en sjælden gangs skyld). Han kom og jeg slugte bare klatten, hvorefter han kiggede undersøgende på mig?

Han: "Hvor blev det af??"
Mig: "Hvad mener du... jeg slugte?"

Hvorefter han panikkede, fordi baby jo indtager alt, hvad jeg indtager og han dermed følte sig momentært incestuøs!! Så langt havde jeg altså ikke tænkt...!

Nå, vi kom videre i teksten og efter lidt tid gik vi så i gang med selve "akten". Der gik dog ikke lang tid, før han rullede om på siden og måtte opgive, fordi han netop havde mærket baby sparke ham på maven.  

Åhhh nej! Og alligevel komisk - vi kunne heldigvis begge to godt grine af det bagefter. Derefter tog han mig med på restaurant og vi hyggede sammen på anden vis... Det dér sex bliver vist bare holdt på et minimum nogle måneder endnu!

Andre der har sjove historier i den retning?

Her har vi ikke sex  

De første 3-4 måneder gik med kvalme og træthed, og da jeg endelig fik lysten tilbage så hver gang jeg smed tøjet og ville hoppe på kæresten så blev det så akavet at jeg simpelthen ikke gad og bruge tid på det - min kæreste så helt forkert ud og beklagede, men han var altid bange for at jeg gik i stykker når nu jeg var gravid og havde haft det træls de første måneder 

Så til sidst sagde jeg at jeg hellere ville vente end at han skulle være bange for at der skete noget med mig  Mænd altså..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2013

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

jeg har også altid hadet morgensex, men det er bedre end aftensex hvor man har ondt alle steder

Haha sandt. Du ofrer dig i den gode sags tjeneste. 

Anmeld

26. januar 2013

Anonym trådstarter

LilleNyPåVej skriver:

Her har vi ikke sex  

De første 3-4 måneder gik med kvalme og træthed, og da jeg endelig fik lysten tilbage så hver gang jeg smed tøjet og ville hoppe på kæresten så blev det så akavet at jeg simpelthen ikke gad og bruge tid på det - min kæreste så helt forkert ud og beklagede, men han var altid bange for at jeg gik i stykker når nu jeg var gravid og havde haft det træls de første måneder 

Så til sidst sagde jeg at jeg hellere ville vente end at han skulle være bange for at der skete noget med mig  Mænd altså..

Ja det er flot. Hehe. Så hellere undvære sex de måneder og tage revanche efterfølgende. Selvom det jo nok alligevel bliver med små skridt, når man også lige skal vænne sig til at have en baby i huset. 

Anmeld

26. januar 2013

DKTiha

hihi ej måtte lige trække på smile båndet
go' og komisk historie - hvis man kan kalde det, det..

Herhjemme er alt NÆSTEN som det plejer... ja har mindre lyst, men gør det alligevel da jeg ved jeg ikke kan undvære den slags kontakt. og 7,9,13 går det okay, er dog ved at være generet af maven men jeg føler os den kigger på mig som om jeg er bindegal (ja sorry det lyder virkelig underligt). men nogen gange ser jeg sku min mave med øjne og en mund der står åben - lidt a la ( ) ... og så ja vælter jeg om i et stort grin mens manden ikke aner en disse om hvad der foregår..

Anmeld

26. januar 2013

Amanda Stage

Sabsy skriver:

Nej fordi jeg blev set som en ulækker tyk person både under og efter.. Så vi gik fra hinanden..

Jeg vejer dog ikke for meget, 165cm og 55kilo - men min eks kunne bare ikke abstrahere fra det..

Ej hvor sygt, han fortjente dig slet ikke engang! 55 kg, hvad fa'en var han da for en idiot  undskyld! men det gjorde altså lige så mine hormoner vendte på tværs! 

Anmeld

26. januar 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Ok... så min mand og jeg har stort set ikke haft sex i det knap halve år jeg nu har været gravid... Jeg har døjet med diverse gener og smerter og ganske enkelt ikke haft lyst.

I går besluttede vi os så for at komme op på hesten igen!

Og det var noget nær det mest kiksede og komiske, jeg nogensinde har været ude for. - Rent seksuelt, altså...

Først gav jeg ham et blowjob, hvor han måtte sidde på sengekanten og jeg på gulvet, for min lænd kan slet ikke holde til at jeg sidder foroverbøjet. Manden spørger så, om han må komme mig i munden, hvilket jeg går med til (for en sjælden gangs skyld). Han kom og jeg slugte bare klatten, hvorefter han kiggede undersøgende på mig?

Han: "Hvor blev det af??"
Mig: "Hvad mener du... jeg slugte?"

Hvorefter han panikkede, fordi baby jo indtager alt, hvad jeg indtager og han dermed følte sig momentært incestuøs!! Så langt havde jeg altså ikke tænkt...!

Nå, vi kom videre i teksten og efter lidt tid gik vi så i gang med selve "akten". Der gik dog ikke lang tid, før han rullede om på siden og måtte opgive, fordi han netop havde mærket baby sparke ham på maven.  

Åhhh nej! Og alligevel komisk - vi kunne heldigvis begge to godt grine af det bagefter. Derefter tog han mig med på restaurant og vi hyggede sammen på anden vis... Det dér sex bliver vist bare holdt på et minimum nogle måneder endnu!

Andre der har sjove historier i den retning?

Herlig historie , skønt at få trukket på

smilebåndet

Her er der dog ingen forandringer på sexlivet det er fuldstændig som før jeg blev gravid (hvilket er pga mig da jeg har et større behov end ham hihi) - er 31 uger henne

Men du er vidst ikke ene om manglende lyst..

Anmeld

27. januar 2013

Lund18

Anonym skriver:

Haha, altså primært morgensex??

Jah i weekenden ihvertfald, men i hverdagen er jeg oppe kl. 4.30 så der bliver det det aftenshygge

Anmeld

27. januar 2013

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Herlig historie , skønt at få trukket på

smilebåndet

Her er der dog ingen forandringer på sexlivet det er fuldstændig som før jeg blev gravid (hvilket er pga mig da jeg har et større behov end ham hihi) - er 31 uger henne

Men du er vidst ikke ene om manglende lyst..

Det må da være skønt at have det sådan! Dejligt for jer. 

Nej, jeg trøster mig ved tanken om ikke at være den eneste.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.