Graviditet og sex (advarsel, slibrige detaljer)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2013

Monski

Anonym skriver:

Ok... så min mand og jeg har stort set ikke haft sex i det knap halve år jeg nu har været gravid... Jeg har døjet med diverse gener og smerter og ganske enkelt ikke haft lyst.

I går besluttede vi os så for at komme op på hesten igen!

Og det var noget nær det mest kiksede og komiske, jeg nogensinde har været ude for. - Rent seksuelt, altså...

Først gav jeg ham et blowjob, hvor han måtte sidde på sengekanten og jeg på gulvet, for min lænd kan slet ikke holde til at jeg sidder foroverbøjet. Manden spørger så, om han må komme mig i munden, hvilket jeg går med til (for en sjælden gangs skyld). Han kom og jeg slugte bare klatten, hvorefter han kiggede undersøgende på mig?

Han: "Hvor blev det af??"
Mig: "Hvad mener du... jeg slugte?"

Hvorefter han panikkede, fordi baby jo indtager alt, hvad jeg indtager og han dermed følte sig momentært incestuøs!! Så langt havde jeg altså ikke tænkt...!

Nå, vi kom videre i teksten og efter lidt tid gik vi så i gang med selve "akten". Der gik dog ikke lang tid, før han rullede om på siden og måtte opgive, fordi han netop havde mærket baby sparke ham på maven.  

Åhhh nej! Og alligevel komisk - vi kunne heldigvis begge to godt grine af det bagefter. Derefter tog han mig med på restaurant og vi hyggede sammen på anden vis... Det dér sex bliver vist bare holdt på et minimum nogle måneder endnu!

Andre der har sjove historier i den retning?

Jeg synes faktisk det er en helt vildt sød Historie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2013

Anonym trådstarter

Sikke en dejlig historie!

Den fik mig godt nok til at smile!

Min kæreste og jeg har nok også kun sammenlagt haft sex 2-4 gange siden jeg blev gravid, er i dag 34+1.. Det har også været grundet smerter og total manglende lyst.. Det er altså også noget kaos når vi så endelig forsøger, enten så sparker baby for meget, ellers kan vi ikke lade være med at grine af hinanden, utrolig akavet

Men hvor skønt han så lige kompencerede for det på et andet sted

Jeg er glad for, den kunne more andre end os selv.... trods alt!

Det er nemlig bare super akavet og besværligt og smertefuldt og alt muligt andet. Aaalt for meget arbejde. Altid noget, begge parter ved, det kun er midlertidigt... Næste problem bliver så at få gang i sexlivet igen i den nye tilværelse med et lille spædbarn, men det er jo et helt andet kapitel.

Yeps, god mad er ikke at kimse af.  

Anmeld

25. januar 2013

Sabsy

Vi havde ikke sex de 9'mdr jeg var gravid.. Så desværre ikke herfra..

Anmeld

25. januar 2013

Sitrani

Anonym skriver:

Det er også sådan, jeg tænker, at han jo ikke kan forvente alverden mens jeg er gravid, men der sker jo heller ikke noget ved at forkæle ham ind imellem. Dog er det nu HAM, der mener, vi nok skal vente med decideret samleje indtil engang efter fødslen. Stakkels, traumatiserede mand... 

hahahaha... total traume! haha.. Mon ikke han overlever... altså min mand ville gerne imens jeg var gravid, og vi gjorde det første gang 3 uger efter fødslen... tror måske bare mænd er forskellige mht. store maver og baby osv.

Anmeld

25. januar 2013

Anonym trådstarter

Lund18 skriver:

Heheh skøn historie

Sad og lo lidt for mig selv, hehe. Her går det dog "som det pejer" med sexen, jeg har kun morgenkvalme og den kommer først når jeg er stået op og har gået rundt så ingen gener endnu

Haha, altså primært morgensex??

Anmeld

25. januar 2013

Anonym trådstarter

Miss-86 skriver:

Ejj, synes nu det er en sød historie

Kunne simpelthen ikke lade være med at smile og grine lidt for mig selv.

Anmeld

25. januar 2013

Anonym trådstarter

Monski skriver:

Jeg synes faktisk det er en helt vildt sød Historie

Anmeld

25. januar 2013

Anonym trådstarter

Sabsy skriver:

Vi havde ikke sex de 9'mdr jeg var gravid.. Så desværre ikke herfra..

Med det niveau vores "sexliv" har, kan det også nærmest betragtes som ikkeeksisterende.  Fik I ordentligt gang i det igen efterfølgende?

Anmeld

25. januar 2013

Anonym trådstarter

STN skriver:

hahahaha... total traume! haha.. Mon ikke han overlever... altså min mand ville gerne imens jeg var gravid, og vi gjorde det første gang 3 uger efter fødslen... tror måske bare mænd er forskellige mht. store maver og baby osv.

Dét er jeg også helt sikker på. Ligesom alle kvinder og graviditeter også er forskellige.

Anmeld

25. januar 2013

Bertris

Altså vi har stadig sex, men SLET ikke lige så ofte som før jeg blev gravid, men i starten var der kvalmen der ligesom stoppede lysten lidt for mit vedkommende, nu er det bare besværligt med maven der er i vejen (32+4) 

Men vi har da sex en gang i mellem, men det er ikke så varieret som man kunne ønske sig pga. udfordringerne ved kroppen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.