Anonym skriver:
Ok... så min mand og jeg har stort set ikke haft sex i det knap halve år jeg nu har været gravid... Jeg har døjet med diverse gener og smerter og ganske enkelt ikke haft lyst.
I går besluttede vi os så for at komme op på hesten igen!
Og det var noget nær det mest kiksede og komiske, jeg nogensinde har været ude for.
- Rent seksuelt, altså...
Først gav jeg ham et blowjob, hvor han måtte sidde på sengekanten og jeg på gulvet, for min lænd kan slet ikke holde til at jeg sidder foroverbøjet. Manden spørger så, om han må komme mig i munden, hvilket jeg går med til (for en sjælden gangs skyld). Han kom og jeg slugte bare klatten, hvorefter han kiggede undersøgende på mig?
Han: "Hvor blev det af??"
Mig: "Hvad mener du... jeg slugte?"
Hvorefter han panikkede, fordi baby jo indtager alt, hvad jeg indtager og han dermed følte sig momentært incestuøs!!
Så langt havde jeg altså ikke tænkt...!
Nå, vi kom videre i teksten og efter lidt tid gik vi så i gang med selve "akten". Der gik dog ikke lang tid, før han rullede om på siden og måtte opgive, fordi han netop havde mærket baby sparke ham på maven.
Åhhh nej! Og alligevel komisk - vi kunne heldigvis begge to godt grine af det bagefter. Derefter tog han mig med på restaurant og vi hyggede sammen på anden vis... Det dér sex bliver vist bare holdt på et minimum nogle måneder endnu!
Andre der har sjove historier i den retning?