Skriver som anonym både pga familie og venner ikke skal kende vores planer og fordi jeg er så frygtelig flov og ked
Jeg har 2 dejlige børn på 2 og knap 1. Vi ønsker flere, især mig, og starter pb 3 op om ca 4-6 mdr. Jeg vil vente til den tid, men er så skruk og føler virkelig jeg er syg i bøtten

ser nyfødte og gravide overalt, får knude i maven og misundelig når jeg ser de smukke gravidmaver, eller nyheden om en ny på vej via test eller scanningsbilleder.
Jeg bliver ked ved tanken om dette kan være sidste barn og graviditet og føler mig så grådig over mine ønsker, for har jo fået 2 børn og er mere end hvad mange par i fertilitetsbehandling får.
Skal siges jeg lider af sygdom som gør jeg ikke kan arbejde og alle drømme og ønsker er gang på gang revet væk, ved børnene er det lykkedes og de er mit liv og giver mig SÅ meget glæde og lyst til at stå op hver dag.
Jeg føler mig bare som et sygt menneske som ikke er rigtig klog
Kunne godt bruge opmundrende ord, klap på skulderen eller nogle gode råd, andre i samme situation. Havde aldrig troet ønsket om 1-2 børn mere skulle fylde så meget i mig og at jeg bliver ked og deprimeret over det

Håber ikke jeg støder nogle især ikke jer som har kæmpet måske årevis uden held, undskyld meget og ved godt det kan virke så grådigt og forkert at være så påvirket i ønsket om at få 1-2 børn mere

De af jer som ved hvem jeg er, håber vil bibeholde min anonymitet
Anmeld