Falsk positiv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Det har ingen betydning hvor du tager den, men har du den ene gang kortere tid mellem sidste tissepause og derfor er koncentrationen af hcg mindre. Hvis du kan se begge teststrege i stragt arm uanset om de er svagere eller tydeligere end kontrolstregen tror jeg godt jeg kan sige tillykke hvis det altså er ønsket :-)

Et billede af testene ville hjælpe en del

Den gider ikke sætte ind. Behøver slet ikke stærkt arm for at se det. Men jo havde næsten lige tisset på den første test . Før jeg tog den sidste tror der gået en time

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2013

Tullepoder

o1Mutte skriver:

Hvilket mærke er det? Har hørt at dem fra Rema er kendt for at vise falsk positive. De hedder noget med V. Kan ikke lige huske hvad det er lige nu..

Er det ikke valmed de hedder, eller noget i den stil

Anmeld

24. januar 2013

Anonym trådstarter

Tullepoder skriver:

Hvis teststregen er kommet inden for den angivet tid, burde den vil være gældende

På den første kom test stregen først..

Anmeld

24. januar 2013

o1Mutte

Maja84 skriver:

Er det valmed du tænker på

Jeps!

Anmeld

24. januar 2013

o1Mutte

Tullepoder skriver:

Er det ikke valmed de hedder, eller noget i den stil

Jo

Anmeld

24. januar 2013

Kløver

Anonym skriver:

Den gider ikke sætte ind. Behøver slet ikke stærkt arm for at se det. Men jo havde næsten lige tisset på den første test . Før jeg tog den sidste tror der gået en time

Nej nej mener at hvis du holder testen ud i strakt arm væk fra kroppen og stadig tydeligt kan se stregen uden problem burde den være der. Jeg har taget mange teste og har nok oplevet falsk positiv 3-4 gange ud af mange teste, det er kun valmed jeg har prøvet det med og altid tjekket efter ved netop at tage mere end 1 ved positivt resultat og til sidst bekræfte med en digital fra clear blue

Anmeld

24. januar 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Nej nej mener at hvis du holder testen ud i strakt arm væk fra kroppen og stadig tydeligt kan se stregen uden problem burde den være der. Jeg har taget mange teste og har nok oplevet falsk positiv 3-4 gange ud af mange teste, det er kun valmed jeg har prøvet det med og altid tjekket efter ved netop at tage mere end 1 ved positivt resultat og til sidst bekræfte med en digital fra clear blue

Det kan jeg også sagtens..

Anmeld

24. januar 2013

Tullepoder

Anonym skriver:

På den første kom test stregen først..

Prøv at vent nogen dage. Og så tag en test med morgenurin. Evt. En clearblue digital

Anmeld

24. januar 2013

Anonym trådstarter

Tullepoder skriver:

Prøv at vent nogen dage. Og så tag en test med morgenurin. Evt. En clearblue digital

Tror jeg ringer til lægen imorgen.

Anmeld

24. januar 2013

Kløver

Tullepoder skriver:

Enig

Tror ikke du har fået falsk resultat, men at du er gravid og den positive test er god nok, køb en clearblue de er gode som at være på den sikre side eller tag et smut forbi lægen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.