Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maja84 skriver: Jeg har prøvet det et par gange, følles for dem var dog at de kun blev maks halvt så tydelige i farven som kontrolstregen, og ikke kunne bekræfte det med ny test hverken alm eller digital
Jeg har prøvet det et par gange, følles for dem var dog at de kun blev maks halvt så tydelige i farven som kontrolstregen, og ikke kunne bekræfte det med ny test hverken alm eller digital
Tullepoder skriver: Kender ikke noget til at stå med en falsk positiv test.. Men hvordan ved du den er falsk? Altså har du stået med en positiv test og så fået mens eller er stregen på testen forsvundet?
Kender ikke noget til at stå med en falsk positiv test.. Men hvordan ved du den er falsk? Altså har du stået med en positiv test og så fået mens eller er stregen på testen forsvundet?
Anonym skriver: Hvor mange af jer har haft falsk positiv selvom i læste svaret inden for de fem minutter.?
Hvor mange af jer har haft falsk positiv selvom i læste svaret inden for de fem minutter.?
o1Mutte skriver: Hvilket mærke er det? Har hørt at dem fra Rema er kendt for at vise falsk positive. De hedder noget med V. Kan ikke lige huske hvad det er lige nu..
Hvilket mærke er det? Har hørt at dem fra Rema er kendt for at vise falsk positive. De hedder noget med V. Kan ikke lige huske hvad det er lige nu..
Anonym skriver: Jeg har lige taget to teste her til aften og på den ene test er test stregen mere tydelige end kontrolstregen. Og på den anden er er kontrolstregen mere tydelig end test stregen. Dog er det taget på to forskellige wc'er ved ikke om det har noget at sige.
Jeg har lige taget to teste her til aften og på den ene test er test stregen mere tydelige end kontrolstregen. Og på den anden er er kontrolstregen mere tydelig end test stregen. Dog er det taget på to forskellige wc'er ved ikke om det har noget at sige.
Anonym skriver: Nej har lige taget to her til aften med positv resultat men læste i brugsanvisning at det nogen gange kunne komme falsk.
Nej har lige taget to her til aften med positv resultat men læste i brugsanvisning at det nogen gange kunne komme falsk.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128