Falsk positiv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.255 visninger
22 svar
0 synes godt om
24. januar 2013

Anonym trådstarter

Hvor mange af jer har haft falsk positiv selvom i læste svaret inden for de fem minutter.?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2013

Kløver

Jeg har prøvet det et par gange, følles for dem var dog at de kun blev maks halvt så tydelige i farven som kontrolstregen, og ikke kunne bekræfte det med ny test hverken alm eller digital

Anmeld

24. januar 2013

Tullepoder

Kender ikke noget til at stå med en falsk positiv test.. Men hvordan ved du den er falsk? Altså har du stået med en positiv test og så fået mens eller er stregen på testen forsvundet?

Anmeld

24. januar 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Jeg har prøvet det et par gange, følles for dem var dog at de kun blev maks halvt så tydelige i farven som kontrolstregen, og ikke kunne bekræfte det med ny test hverken alm eller digital

Jeg har lige taget to teste her til aften og på den ene test er test stregen mere tydelige end kontrolstregen. Og på den anden er er kontrolstregen mere tydelig end test stregen. Dog er det taget på to forskellige wc'er ved ikke om det har noget at sige.

Anmeld

24. januar 2013

Anonym trådstarter

Tullepoder skriver:

Kender ikke noget til at stå med en falsk positiv test.. Men hvordan ved du den er falsk? Altså har du stået med en positiv test og så fået mens eller er stregen på testen forsvundet?

Nej har lige taget to her til aften med positv resultat men læste i brugsanvisning at det nogen gange kunne komme falsk.

Anmeld

24. januar 2013

o1Mutte

Anonym skriver:

Hvor mange af jer har haft falsk positiv selvom i læste svaret inden for de fem minutter.?

Hvilket mærke er det? Har hørt at dem fra Rema er kendt for at vise falsk positive. De hedder noget med V. Kan ikke lige huske hvad det er lige nu..

Anmeld

24. januar 2013

Anonym trådstarter

o1Mutte skriver:

Hvilket mærke er det? Har hørt at dem fra Rema er kendt for at vise falsk positive. De hedder noget med V. Kan ikke lige huske hvad det er lige nu..

Det fra Lidl.

Anmeld

24. januar 2013

Kløver

Anonym skriver:

Jeg har lige taget to teste her til aften og på den ene test er test stregen mere tydelige end kontrolstregen. Og på den anden er er kontrolstregen mere tydelig end test stregen. Dog er det taget på to forskellige wc'er ved ikke om det har noget at sige.

Det har ingen betydning hvor du tager den, men har du den ene gang kortere tid mellem sidste tissepause og derfor er koncentrationen af hcg mindre. Hvis du kan se begge teststrege i stragt arm uanset om de er svagere eller tydeligere end kontrolstregen tror jeg godt jeg kan sige tillykke hvis det altså er ønsket :-)

Et billede af testene ville hjælpe en del

Anmeld

24. januar 2013

Tullepoder

Anonym skriver:

Nej har lige taget to her til aften med positv resultat men læste i brugsanvisning at det nogen gange kunne komme falsk.

Hvis teststregen er kommet inden for den angivet tid, burde den vil være gældende

Anmeld

24. januar 2013

Kløver

o1Mutte skriver:

Er det valmed du tænker på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.