Bogen "mine første år"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2013

Miss Kat

Maja84 skriver:

Var så lidt, jeg synes pladsen er for lidt og meningen skulle være at gemme vandrejournal, fødselsdagskort osv, min deengs var fyldt inden han blev et år og lillesøsters bugner også selvom hun er 9 mdr og ikke har mange ting i den, mine planer er at dekorere ringbind og selv sætte lommer deri til ting, fotos, paplommer som i bogen og sider

God idé.  Jeg har også købt bogen og har også tænkt over at pladsen til især billeder virker lidt trang. Men eftersom det er ringbind, kan man jo faktisk udvide den til at blive mere scrapbogsagtig. Tak for idéen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2013

Kløver

Miss Kat skriver:

God idé.  Jeg har også købt bogen og har også tænkt over at pladsen til især billeder virker lidt trang. Men eftersom det er ringbind, kan man jo faktisk udvide den til at blive mere scrapbogsagtig. Tak for idéen.

Jeg har sat ekstra lommer og div i, men synes der er for lidt luft da den hurtigt bliver svær at lukke, eller har keg for meget i

Anmeld

25. januar 2013

Kløver

Miss Kat skriver:

Jeg har sat ekstra lommer og div i, men synes der er for lidt luft da den hurtigt bliver svær at lukke, eller har keg for meget i

Anmeld

25. januar 2013

Miss Kat

Maja84 skriver:

Fair nok. Så må jeg prøve at begrænse mig.

Anmeld

25. januar 2013

LilleChelle

1990h skriver:

okai er det et dyrt projekt at gå igang med?

Det er bestemt ikke billigt, men når først man har købt det ind, har man til MANGE ting, i og med man ikke bruger hele papirer hele tiden  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.