Bogen "mine første år"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.286 visninger
24 svar
0 synes godt om
24. januar 2013

AnthonsMor

Hej damer!

Jeg vil lige høre om der er nogen der har denne bog "mine første år - minder og gemmer"?

Og ved I evt. hvor man kan købe ekstra sider til den bog? Jeg har forelsket mig i den, men jeg vil gerne lige vide hvor jeg kan opdrive ekstra til den

Håber I kan hjælpe!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2013

Dorthe1986

Det er en fantastisk bog vi fik den i julegave inden fødslen og den er fantastisk

Og her kan du købe ekstra udstyr
http://specialday.dk/produkter/mine-forste-ar/mine -forste-ar?lang=da

Anmeld

24. januar 2013

AnthonsMor

Dorthe1986 skriver:

Det er en fantastisk bog vi fik den i julegave inden fødslen og den er fantastisk

Og her kan du købe ekstra udstyr
http://specialday.dk/produkter/mine-forste-ar/mine -forste-ar?lang=da

Tusind tak!

Anmeld

24. januar 2013

Elling <3<3

Kan se du allerede har fået link om hvor man kan købe tilbehør.

Men jeg vil også bare sige det er en helt fantastisk bog

Anmeld

24. januar 2013

AnthonsMor

Elling <3<3 skriver:

Kan se du allerede har fået link om hvor man kan købe tilbehør.

Men jeg vil også bare sige det er en helt fantastisk bog

Det er dejligt, at få inputs også!

Jeg har nemlig sådan en standard "mit første år" bog, men den er fandme så kedelig

Anmeld

24. januar 2013

Kløver

RikkeThygesen skriver:

Hej damer!

Jeg vil lige høre om der er nogen der har denne bog "mine første år - minder og gemmer"?

Og ved I evt. hvor man kan købe ekstra sider til den bog? Jeg har forelsket mig i den, men jeg vil gerne lige vide hvor jeg kan opdrive ekstra til den

Håber I kan hjælpe!

Har den til begge vires børn og de har ekstra sider og lommer i babysam

Jeg vil dog ikke anbefale den, vi har suppleret med en skrivebog og man kan ikke have ret meget i bogen før den er overfyldt :-( havde jeg vidst dette havde jeg selv lavet en eller købt noget andet, ender nok med når ungerne er store nok at jeg laver noget nyt til dem jeg fører dataerne over i

Anmeld

24. januar 2013

AnthonsMor

Maja84 skriver:

Har den til begge vires børn og de har ekstra sider og lommer i babysam

Jeg vil dog ikke anbefale den, vi har suppleret med en skrivebog og man kan ikke have ret meget i bogen før den er overfyldt :-( havde jeg vidst dette havde jeg selv lavet en eller købt noget andet, ender nok med når ungerne er store nok at jeg laver noget nyt til dem jeg fører dataerne over i

Jeg har faktisk også overvejet at købe sådan en stor bog med helt hvide sider, også selv lave den..

Så det er rart at få indputs, både negative og positive! Tak

Anmeld

24. januar 2013

Kløver

RikkeThygesen skriver:

Jeg har faktisk også overvejet at købe sådan en stor bog med helt hvide sider, også selv lave den..

Så det er rart at få indputs, både negative og positive! Tak

Var så lidt, jeg synes pladsen er for lidt og meningen skulle være at gemme vandrejournal, fødselsdagskort osv, min deengs var fyldt inden han blev et år og lillesøsters bugner også selvom hun er 9 mdr og ikke har mange ting i den, mine planer er at dekorere ringbind og selv sætte lommer deri til ting, fotos, paplommer som i bogen og sider

Anmeld

24. januar 2013

AnthonsMor

Maja84 skriver:

Var så lidt, jeg synes pladsen er for lidt og meningen skulle være at gemme vandrejournal, fødselsdagskort osv, min deengs var fyldt inden han blev et år og lillesøsters bugner også selvom hun er 9 mdr og ikke har mange ting i den, mine planer er at dekorere ringbind og selv sætte lommer deri til ting, fotos, paplommer som i bogen og sider

Det kunne man selvfølgelig også

Anmeld

24. januar 2013

LilleChelle

Jeg har er af dissee album, hvor der så bare er fyldt lommer i, og så kan jeg selv bestemme hvad der skal i, og der kan være MANGE lommer i. 

http://hobbyboden.dk/shop/album-d-ring-274c1.html 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.