38+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2013

Frk-Lotusblomst

Muhmi skriver:

Jeg aner det ikke  Men forestiller mig det er fordi den er sunket sådan at mine mavemuskler faktisk kan gøre noget? hehe..

Jaaaaaaaaaa det er nemlig Glæder mig helt sindsygt til at se min lille skattebasse

Og hvad med dig? Det er jo også lige rundt om hjørnet?

Jeg kan ikke da. Den er alt for hård.

Det kan jeg godt forstå du gør. Det bliver så fantastisk at se hvem der har boet derinde de sidste snart 9 måneder. Rejsen har været fantastisk.

Det kommer meget tæt på nu. Jeg glæder mig helt vildt men er samtidig skræmt. Det er godt nok stort det her. Det er først lige gået op for mig at nu er tiden altså snart kommet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2013

Frk-Lotusblomst

Muhmi skriver:

Jeg aner det ikke  Men forestiller mig det er fordi den er sunket sådan at mine mavemuskler faktisk kan gøre noget? hehe..

Jaaaaaaaaaa det er nemlig Glæder mig helt sindsygt til at se min lille skattebasse

Og hvad med dig? Det er jo også lige rundt om hjørnet?

Det kan jeg godt forstå du gør. Det bliver så fantastisk at se hvem der har boet derinde de sidste snart 9 måneder. Rejsen har været fantastisk.

Det kommer meget tæt på nu. Jeg glæder mig helt vildt men er samtidig skræmt. Det er godt nok stort det her. Det er først lige gået op for mig at nu er tiden altså snart kommet.

Anmeld

24. januar 2013

HeidiØ

Muhmi skriver:

Hold nu op hvor er det vildt... I dag er der kun 14 dage til termin 

Jeg glæder mig SÅ meget til at holde vores lille søn i armene, se hvordan han ser ud, dufte ham, mærke ham, kysse ham og elske ham overalt på jorden! 

Jeg har lige for tiden ingen plukkeveer, eller jo, men det er 2-3 stykker og så går de i sig selv igen... Jeg kan mærke at han borer sig godt ned i bækkenet og ja, det er ret træls lige nu, samtidig med bækkenløsning, for det betyder at jeg ikke engang behøver at overanstrenge mig for at det gør ondt... Men det er jo hvad man må tage med...

Jeg har det ellers dejligt, jeg er ikke særlig besværet men min mave er heller ikke særlig stor, faktisk kan man næsten ikke se jeg er gravid hvis jeg trækker maven ind Såååe, det er jo dejligt, men er da lidt ked af at jeg slet ikke ser højgravid ud i forhold til hvordan jeg så ud med Silas...

Nå, men jeg har det også dejligt i forhold til jeg ingen kvalme har, som jeg virkelig havde med Silas.. Faktisk er jeg blevet skånet utroligt meget i den her graviditet, det eneste der har været er bækkenløsningen og så selvfølgelig kvalme i starten af graviditeten som betød at jeg tabte 10 kilo, ligesom jeg gjorde med Silas også.. Men eftersom jeg ikke har haft kvalme i hele garviditeten den her gang, så er de 10 kilo også kommet på igen  Så det betyder en vægtstigning fra graviditets begyndelse til nu er på 0 kilo  

Det første billede er hvordan jeg så ud dagen før jeg fødte Silas og nummer 2 er hvordan min mave så ud for et par dage siden og det sidste billede er fra i dag hvor jeg trækker maven ind

Nå men jeg ville bare lige lave et lille glædesindlæg og så ville jeg lige vise lidt billeder

VI GLÆDER OS TIL AT LILLEBROR KOMMER UD TIL OS!! 

DU SÅ FIIIIN!

Årh lille Birk

Anmeld

24. januar 2013

Muhmi

Frk-Lotusblomst skriver:

Hehe, jeg kan åbenbart også kun om morgenen, for jeg kan ikke nu her

Ja præcis... Det er så vildt at der har boet et lille menneske inde i én og nu skal man snart møde vedkommende som man har knyttet så stærke bånd til allerede  

Hvad er du skræmt over søde? Om smerten eller det at skulle være mor? For ja det er mega overvældende

Anmeld

24. januar 2013

Muhmi

HeidiØ skriver:

DU SÅ FIIIIN!

Årh lille Birk

Haha... Birk, ja vi får at se

Og taaaaaark!! 

Anmeld

24. januar 2013

Muhmi

FrkZier skriver:

hahah så må du jo samle dem op

Men de er jo bleven væk for mig? Total begyndende ammehjerne

Anmeld

24. januar 2013

Janni.

Jeg synes nu du er smuk gravid 

Anmeld

24. januar 2013

Muhmi

Janni. skriver:

Jeg synes nu du er smuk gravid 

ÅÅåårh tak søde!!! 

Anmeld

24. januar 2013

Frk-Lotusblomst

Muhmi skriver:

Hehe, jeg kan åbenbart også kun om morgenen, for jeg kan ikke nu her

Ja præcis... Det er så vildt at der har boet et lille menneske inde i én og nu skal man snart møde vedkommende som man har knyttet så stærke bånd til allerede  

Hvad er du skræmt over søde? Om smerten eller det at skulle være mor? For ja det er mega overvældende

Hihi. Nå så er du ikke helt unormal.

Ja, det er så vildt! Det er utroligt at ingenting kan blive til noget så fantastisk.

Jeg er ikke som sådan skræmt over fødslen, men selvfølgelig nervøs og spændt.
Skræmt over det at jeg skal være mor nu. Ja det er meget overvældende. Havde jo tilknytningsproblemer langt hen af vejen og først omkring uge 28-30 begyndte jeg at knytte mig til hende. Og så har jeg har så travlt med ting jeg skulle nå og livepludselig er det sku nu. :O

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.