Muhmi skriver:
Hold nu op hvor er det vildt... I dag er der kun 14 dage til termin 
Jeg glæder mig SÅ meget til at holde vores lille søn i armene, se hvordan han ser ud, dufte ham, mærke ham, kysse ham og elske ham overalt på jorden! 

Jeg har lige for tiden ingen plukkeveer, eller jo, men det er 2-3 stykker og så går de i sig selv igen... Jeg kan mærke at han borer sig godt ned i bækkenet og ja, det er ret træls lige nu, samtidig med bækkenløsning, for det betyder at jeg ikke engang behøver at overanstrenge mig for at det gør ondt... Men det er jo hvad man må tage med... 
Jeg har det ellers dejligt, jeg er ikke særlig besværet men min mave er heller ikke særlig stor, faktisk kan man næsten ikke se jeg er gravid hvis jeg trækker maven ind
Såååe, det er jo dejligt, men er da lidt ked af at jeg slet ikke ser højgravid ud i forhold til hvordan jeg så ud med Silas... 
Nå, men jeg har det også dejligt i forhold til jeg ingen kvalme har, som jeg virkelig havde med Silas.. Faktisk er jeg blevet skånet utroligt meget i den her graviditet, det eneste der har været er bækkenløsningen og så selvfølgelig kvalme i starten af graviditeten som betød at jeg tabte 10 kilo, ligesom jeg gjorde med Silas også.. Men eftersom jeg ikke har haft kvalme i hele garviditeten den her gang, så er de 10 kilo også kommet på igen
Så det betyder en vægtstigning fra graviditets begyndelse til nu er på 0 kilo

Det første billede er hvordan jeg så ud dagen før jeg fødte Silas og nummer 2 er hvordan min mave så ud for et par dage siden og det sidste billede er fra i dag hvor jeg trækker maven ind 
Nå men jeg ville bare lige lave et lille glædesindlæg og så ville jeg lige vise lidt billeder 
VI GLÆDER OS TIL AT LILLEBROR KOMMER UD TIL OS!!