Plukveer eller baby uge 40?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2013

Miin'Baby'Mus

AnnaKJ skriver:

Så er det nok modningsveer (opstart), det kan ske hurtigt, men der kan desværre også gå nogle dage endnu.
Men se dem som et godt tegn. De er med til at gøre fødslen nemmere, og mange gange også kortere

Dejligt  så kan jeg da se lidt fremad hehe.

Tak for hjælpen  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2013

2babygirls

LilleNyPåVej skriver:

Hej piger 

Jeg har et stykke tid fået kæmpet buler (eller der er jo så kun én) på maven som jeg egentligt gik ud fra var baby, maven bliver helt hård og buler ud - dette skete måske et par gange om dagen.

Men den sidste uge er de buler vendt tilbage mange gange om dagen, de varer nogle minutter, gør vildt ondt omkring hele bækkenet og om i lænden og forsvinder så igen.

Nu er jeg så i tvivl om det faktisk er baby (der evt skyder ryg), eller om det er voldsomme plukveer jeg er begyndt at få mig.

Det er ikke 100 % hele dagen at plukveerne kommer med intervaller, men det er meget af tiden og i længere perioder af gangen når de er der.

Hvad tror i ? Jeg har termin i morgen  

Jeg har konstant den der murren, og har haft det siden uge 37.. Er så også 2. gangs gravid, så måske det er derfor. Mærkede intet før jeg gik i fødsel første gang.

Men min mave laver også en kæmpe bule i den modsatte side af hendes ryg, underligt nok, så hun må ha tosse lange ben.

Her termin søndag

Anmeld

24. januar 2013

Miin'Baby'Mus

Baby2påvej skriver:

Jeg har konstant den der murren, og har haft det siden uge 37.. Er så også 2. gangs gravid, så måske det er derfor. Mærkede intet før jeg gik i fødsel første gang.

Men min mave laver også en kæmpe bule i den modsatte side af hendes ryg, underligt nok, så hun må ha tosse lange ben.

Her termin søndag

Syntes bare det er mærkeligt som bulen optræder så og det gør ret så ondt  det er derfor jeg ikke helt har kunne finde ud af det.

Når bulen og smerterne ikke optræder så kan jeg mærke den bette på en helt anden måde og helt andre steder end lige der hvor bulen altid kommer.

Det er også først efter uge 37 at jeg har haft fornemmelser, men det er først den sidste uge det er blevet slemt.

Hm, jamen tror du så bare det er baby eller hvad? 

Anmeld

24. januar 2013

2babygirls

LilleNyPåVej skriver:

Syntes bare det er mærkeligt som bulen optræder så og det gør ret så ondt  det er derfor jeg ikke helt har kunne finde ud af det.

Når bulen og smerterne ikke optræder så kan jeg mærke den bette på en helt anden måde og helt andre steder end lige der hvor bulen altid kommer.

Det er også først efter uge 37 at jeg har haft fornemmelser, men det er først den sidste uge det er blevet slemt.

Hm, jamen tror du så bare det er baby eller hvad? 

Jeg tror det er baby der bliver fikseret under en plukve. Hun ligger nemlig fuldstændig stille. I min første graviditet lignede min mave et æg når jeg havde en plukve, men der lå moderkagen også op af ryggen.

Anmeld

24. januar 2013

Miin'Baby'Mus

Baby2påvej skriver:

Jeg tror det er baby der bliver fikseret under en plukve. Hun ligger nemlig fuldstændig stille. I min første graviditet lignede min mave et æg når jeg havde en plukve, men der lå moderkagen også op af ryggen.

Hm, min moderkage ligger ovenpå 

Nu er jeg jo bare forvirret forfra igen  Kan også læse mig lidt til at det er modningsveert højst sandynligt - men jeg ved det jo ikke 

Anmeld

24. januar 2013

2babygirls

LilleNyPåVej skriver:

Hm, min moderkage ligger ovenpå 

Nu er jeg jo bare forvirret forfra igen  Kan også læse mig lidt til at det er modningsveert højst sandynligt - men jeg ved det jo ikke 

Min moderkage ligger også lige under navlen denne gang. Men ja, det er modnings plukveer, som hjælper baby med at forberede sig og synke godt ned, så den er klar lige om lidt.

Anmeld

24. januar 2013

Miin'Baby'Mus

Baby2påvej skriver:

Min moderkage ligger også lige under navlen denne gang. Men ja, det er modnings plukveer, som hjælper baby med at forberede sig og synke godt ned, så den er klar lige om lidt.

Okay.

Syntes godt kroppen kunne gøre det lidt nemmere for os uvidende og førstegangsfødende hehe

Anmeld

24. januar 2013

2babygirls

LilleNyPåVej skriver:

Okay.

Syntes godt kroppen kunne gøre det lidt nemmere for os uvidende og førstegangsfødende hehe

Hehe, den øver sig i stor stil til den store finale.

Anmeld

24. januar 2013

Miin'Baby'Mus

Baby2påvej skriver:

Hehe, den øver sig i stor stil til den store finale.

Super  

Anmeld

24. januar 2013

BigHope13

Ihhh hvor det altså bare alt for spændende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.