Plukveer eller baby uge 40?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.844 visninger
21 svar
0 synes godt om
24. januar 2013

Miin'Baby'Mus

Hej piger 

Jeg har et stykke tid fået kæmpet buler (eller der er jo så kun én) på maven som jeg egentligt gik ud fra var baby, maven bliver helt hård og buler ud - dette skete måske et par gange om dagen.

Men den sidste uge er de buler vendt tilbage mange gange om dagen, de varer nogle minutter, gør vildt ondt omkring hele bækkenet og om i lænden og forsvinder så igen.

Nu er jeg så i tvivl om det faktisk er baby (der evt skyder ryg), eller om det er voldsomme plukveer jeg er begyndt at få mig.

Det er ikke 100 % hele dagen at plukveerne kommer med intervaller, men det er meget af tiden og i længere perioder af gangen når de er der.

Hvad tror i ? Jeg har termin i morgen  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2013

AnnaK89

Jeg tror det er plukveer
Min mave gjorde nemlig det samme, da jeg havde veer og fødte Carolina

Anmeld

24. januar 2013

Miin'Baby'Mus

AnnaKJ skriver:

Jeg tror det er plukveer
Min mave gjorde nemlig det samme, da jeg havde veer og fødte Carolina

Så din mave blev også helt mærkelig at se på med en stor bule  ?

Bulen er altid det samme sted og jeg kan mærke optræk til når jeg skal til og have ondt og så varer det så et par minutter og aftager igen 

Sådan ser min mave ud når baby/veerne kommer 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. januar 2013

AnnaK89

LilleNyPåVej skriver:

Så din mave blev også helt mærkelig at se på med en stor bule  ?

Bulen er altid det samme sted og jeg kan mærke optræk til når jeg skal til og have ondt og så varer det så et par minutter og aftager igen 

Sådan ser min mave ud når baby/veerne kommer 

Præcis
Min skød også ud til den ene side

Anmeld

24. januar 2013

Miin'Baby'Mus

AnnaKJ skriver:

Præcis
Min skød også ud til den ene side

Så det er veer, ja eller plukveer??????? Oh christ, så er der jo slet ikke nerver på nu, vel?  haha

Anmeld

24. januar 2013

AnnaK89

LilleNyPåVej skriver:

Så det er veer, ja eller plukveer??????? Oh christ, så er der jo slet ikke nerver på nu, vel?  haha

Altså for mig lyder det som veer/plukveer. Du nævner jo, at de står på 1-2 min og så aftager igen, sådan gør veer jo

Anmeld

24. januar 2013

Miin'Baby'Mus

AnnaKJ skriver:

Altså for mig lyder det som veer/plukveer. Du nævner jo, at de står på 1-2 min og så aftager igen, sådan gør veer jo

Haha ja, men jeg syntes det er vildt svært alt det her. Jeg er førstegangsfødende og alle føler jo forskelligt fra hinanden  Så jeg tænkte det måske bare var baby der skyder ryg og borer sig igennem bækkenet - men hun har selvfølgelig travlt hvis hun skal gøre sådan så mange gange om dagen  hehe.

Jeg er i hvert fald godt spændt til dernede og hele vejen omkring - så det må da være gode tegn  Specielt når du siger at du havde det på samme måde 

Gad vide hvor lang tid der mon så skal gå  ?

Anmeld

24. januar 2013

AnnaK89

LilleNyPåVej skriver:

Haha ja, men jeg syntes det er vildt svært alt det her. Jeg er førstegangsfødende og alle føler jo forskelligt fra hinanden  Så jeg tænkte det måske bare var baby der skyder ryg og borer sig igennem bækkenet - men hun har selvfølgelig travlt hvis hun skal gøre sådan så mange gange om dagen  hehe.

Jeg er i hvert fald godt spændt til dernede og hele vejen omkring - så det må da være gode tegn  Specielt når du siger at du havde det på samme måde 

Gad vide hvor lang tid der mon så skal gå  ?

Har du tid på hvor langt der ca. er imellem dem?
Er det 5 min, 10 eller måske 20 min?

Anmeld

24. januar 2013

Miin'Baby'Mus

AnnaKJ skriver:

Har du tid på hvor langt der ca. er imellem dem?
Er det 5 min, 10 eller måske 20 min?

Jamen som sagt er det ikke hele dagen lang. Men i går der, så jeg selvfølgelig håndbold hehe, og der tror jeg de kom med 5-10 min mellemrum hele vejen igennem kampen - og det var med den enorme bule hver gang.

Anmeld

24. januar 2013

AnnaK89

LilleNyPåVej skriver:

Jamen som sagt er det ikke hele dagen lang. Men i går der, så jeg selvfølgelig håndbold hehe, og der tror jeg de kom med 5-10 min mellemrum hele vejen igennem kampen - og det var med den enorme bule hver gang.

Så er det nok modningsveer (opstart), det kan ske hurtigt, men der kan desværre også gå nogle dage endnu.
Men se dem som et godt tegn. De er med til at gøre fødslen nemmere, og mange gange også kortere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.