Hjælp...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2013

o1Mutte

Pernille Bundgaard skriver:

Leander er sødt men kan bare ikke se det for mig at en ældre mand kan hedde leander... Derimod som jeg kan ved både David, Oliver og William

Det syntes jeg sagtens Der er jo også MANGE år til

William er jeg ikke så vild med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2013

Pernille Bundgaard

Ja gudskelov da for det hehe. Men der er vi heldigvis alle så forskellige :-) alle familier skal nok hver især vælge hvad de kan lide og synes uanset hvad andre tænker og mener :-) men synes bare lige jeg ville fortælle at det nok bliver annaliya i stedet for Miley. Kan bare ikke helt beslutte mig om det skal staves annaliya eller annalija.

Anmeld

26. januar 2013

Ciss

Vi har forelsket os i et andet pigenavn. SORRY :-) er altså faldt meget for annaliya. Anna-li-ya :-) Anna som min mands bedste og min oldemor begge hedder - mandens bedste hedder Anna-Lis kun kaldt bedste eller Lis, og min Olde hed Anna petrea Olivia. Og vil ikke kun have Anna da min tante hedder det. Og manden kan ike lide Annabell/ annabella. Vil ikke have navn med bindestreg som Anna-Maria. Bare som et eksempel. De andre vi har har jo ikke dobbelt navn. Hvad synes i om annaliya ?

Pænt.

Det eneste måtte være, at hun sikkert må stave hele tiden.

Hvis I gerne vil have noget med Anna er Annabeth også en mulighed. Det er ikke så meget brugt.

Anmeld

26. januar 2013

MF<3

Har kigger lidt på navne men der er så mange... Og drengenavnen er lidt sværere. Jeg har David og Oliver her hjemme. Men hvad skal den ny hedde?? Både drenge og pigenavne hjælp modtages. Her er et par
Pigenavne: David, Oliver, Anjelica David, Oliver, Angelica , David, Oliver, Annabell, David, Oliver, Amy, David, Oliver, Abigail, David, Oliver, Abbigail, David, Oliver, Abbygail, David,Oliver, Emma , David, Oliver, Ida David, Oliver, Isabella David, Oliver, Josephine David, Oliver, Josefine, David, Oliver, Malucca , David, Oliver, Miley, David, Oliver, Ryanna, David, Oliver, Rihanna, David, Oliver, Rianna, David, Oliver, Stephanie, David, Oliver, Silvia, David, Oliver, Tiffany. David, Oliver, Victoria David, Oliver, Winnie Her er der drengenavne: David, Oliver, Andreas, David, Oliver, Alexander David, Oliver , Benjamin David, Oliver, Benyamin David, Oliver, Elias, David, Oliver, Johan David, Oliver, Lauritz , David, Oliver, Leander, David, Oliver, Marcus. David, Oliver, Matthias, David, Oliver, Simon, David, Oliver, Tobias David, Oliver, Victor David, Oliver, William

Jeg synes Emma og Isabella er søde. Også synes jeg Amelia er rigtigt sødt! 

Jeg har selv lige været på udkig efter drengenavne, jeg kan godt lide Noah og William. 

Anmeld

26. januar 2013

Mila.

Jeg er rigtig vild med de der lidt amerikanske/udenlandske navne, og du har også en del selv. Jeg er ikke så god på drengefronten, men jeg kan komme med et par pigenavne..

Pigenavne:

Ivy

Mila (ligesom mig &nbsp

Olivia

Rosalie

Blake

Allison

Jennifer

Izabella

Maggie

Zoe

Sophie

Nicole

Nesta

Lucy

Elena

Daisy

Serena

Danielle

Lilly

Evanlyn

Samantha

Tiffany

Avalannah (Ava)

Haha, det blev til flere end jeg havde forestillet mig. Jeg har en del på lager, så hvis du er intersseret, kan jeg skrive mindst dobbelt så mange halv-specielle navne endnu

Drengenavne:

Noah

Jacob

Mattew (Matt)

Oliver

Frederik

Chistian

Chistoffer

Mads

Silas

Ian

Marcus

Held og lykke håber ikke at navnene er alt for tossede

Mila xx

Anmeld

26. januar 2013

Pernille Bundgaard

Mila. skriver:

Jeg er rigtig vild med de der lidt amerikanske/udenlandske navne, og du har også en del selv. Jeg er ikke så god på drengefronten, men jeg kan komme med et par pigenavne..

Pigenavne:

Ivy

Mila (ligesom mig &nbsp

Olivia

Rosalie

Blake

Allison

Jennifer

Izabella

Maggie

Zoe

Sophie

Nicole

Nesta

Lucy

Elena

Daisy

Serena

Danielle

Lilly

Evanlyn

Samantha

Tiffany

Avalannah (Ava)

Haha, det blev til flere end jeg havde forestillet mig. Jeg har en del på lager, så hvis du er intersseret, kan jeg skrive mindst dobbelt så mange halv-specielle navne endnu

Drengenavne:

Noah

Jacob

Mattew (Matt)

Oliver

Frederik

Chistian

Chistoffer

Mads

Silas

Ian

Marcus

Held og lykke håber ikke at navnene er alt for tossede

Mila xx

Synes du har nogle fantastiske smukke mave der imellem. Men er godt nok faldet for annaliya. Min mands bedste hedder Anna-Lis men kaldes kun bedste eller Lis, min oldemor hed Anna petrea Olivia.min mands Olde ( bedstes mor) hed Anne. Men min niece hedde Anneli så synes der er for tæt. Og manden og jeg kan også godt lide navnet Miley. Og så tænkte jeg Anna (fra hans bedste og min Olde) og vores sønner hedder David og Oliver begge med i som også er i både lis og Olivia. Og så y fra Miley. Annaliya. Bum :-) og jeg synes man udtaler set Anna-li-ya og ikke som hvis det kun var med et N. Altså analiya hvilket nemt kunne komme til og lyde som Anal-iya altså an-al,i,ya

Anmeld

26. januar 2013

Pernille Bundgaard

Navne** self :-)

Anmeld

26. januar 2013

Pernille Bundgaard

Altså Anal, i, ja hehe derfor med to N'er også for at det skal være med Anna. :-)

Anmeld

26. januar 2013

Mila.

Synes du har nogle fantastiske smukke mave der imellem. Men er godt nok faldet for annaliya. Min mands bedste hedder Anna-Lis men kaldes kun bedste eller Lis, min oldemor hed Anna petrea Olivia.min mands Olde ( bedstes mor) hed Anne. Men min niece hedde Anneli så synes der er for tæt. Og manden og jeg kan også godt lide navnet Miley. Og så tænkte jeg Anna (fra hans bedste og min Olde) og vores sønner hedder David og Oliver begge med i som også er i både lis og Olivia. Og så y fra Miley. Annaliya. Bum :-) og jeg synes man udtaler set Anna-li-ya og ikke som hvis det kun var med et N. Altså analiya hvilket nemt kunne komme til og lyde som Anal-iya altså an-al,i,ya

Oh yeah! Havde ikke lige tjekket hele tråden, men det er super flot! Det er jo et genialt navn, og det lyder virkelig flot O.o

Trist jeg ikke er gammel nok til at få børn.. Haha nej, men det er virkelig flot! Det må jeg skrive et eller andet sted og finde frem og 12 år hvis jeg får en datter !! ;P

Virkelig godt valg, kan godt forstå det !!

Mila xx

Anmeld

27. januar 2013

Pernille Bundgaard

Åhh mange mange tak Mila for de søde og smukke ord. Bliver helt rød i kinderne :-) håber du får en prinsesse en dag som du har så mange smukke navne forslag til. Og efter min mening er alder ikke afgørende for at kan være mor- jeg synes personligt det kommer an på hvor moden man er!! Jeg er 28 og min ældste er 6 år. Min mor var lige fyldt 16 da hun fik den første. Jeg er meget rørt over dine ord om navnet er glad for du kan lide det. Er jo ikke så mange som hedder det- endnu. Hehe. Krydser finger for du snart selv kan kalde dig for mor når du er klar til det, uanset alder!!!! Du har rigtig mange smukke forslag og meget taknemlig for indputtene. Men tror virkelig jeg og manden er blevt godt og grundigt forelsket i navnet Annaliya om så andre kan li det eller ej. :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.