Hjælp...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2013

Pernille Bundgaard

Mandens farvorietter lige nu er Victoria og William. Synes i de navne passer ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2013

Pernille Bundgaard

Tror det bliver Pige: Miley og Dreng: William Kan i lide disse navne??

Anmeld

24. januar 2013

Kløver

Anton
Jonas
Kasper/Casper
Mathias

Amy
Abbi/Abby
Ghita
Ida
Maja
Gry

Anmeld

24. januar 2013

Kløver

Pernille Bundgaard skriver:

Tror det bliver Pige: Miley og Dreng: William Kan i lide disse navne??

William er jeg vild med, desværre efterhånden lidt brugt, men elsker navnet

Miley synes jeg bare er underligt, men hver sin smag og i skal jo vælge hvad i synes bedst om ;-)

Anmeld

26. januar 2013

Ciss

Mandens farvorietter lige nu er Victoria og William. Synes i de navne passer ??

De passer fint!

Andre forslag:

David, Oliver og ....

Aron

Gabriel

Edvard

Edith

Lilian

Rebekka

Anmeld

26. januar 2013

Pernille Bundgaard

Vi har forelsket os i et andet pigenavn. SORRY :-) er altså faldt meget for annaliya. Anna-li-ya :-) Anna som min mands bedste og min oldemor begge hedder - mandens bedste hedder Anna-Lis kun kaldt bedste eller Lis, og min Olde hed Anna petrea Olivia. Og vil ikke kun have Anna da min tante hedder det. Og manden kan ike lide Annabell/ annabella. Vil ikke have navn med bindestreg som Anna-Maria. Bare som et eksempel. De andre vi har har jo ikke dobbelt navn. Hvad synes i om annaliya ?

Anmeld

26. januar 2013

Pernille Bundgaard

Min niece hedder anneli så det skal heller ikke være annali

Anmeld

26. januar 2013

o1Mutte

Har kigger lidt på navne men der er så mange... Og drengenavnen er lidt sværere. Jeg har David og Oliver her hjemme. Men hvad skal den ny hedde?? Både drenge og pigenavne hjælp modtages. Her er et par
Pigenavne: David, Oliver, Anjelica David, Oliver, Angelica , David, Oliver, Annabell, David, Oliver, Amy, David, Oliver, Abigail, David, Oliver, Abbigail, David, Oliver, Abbygail, David,Oliver, Emma , David, Oliver, Ida David, Oliver, Isabella David, Oliver, Josephine David, Oliver, Josefine, David, Oliver, Malucca , David, Oliver, Miley, David, Oliver, Ryanna, David, Oliver, Rihanna, David, Oliver, Rianna, David, Oliver, Stephanie, David, Oliver, Silvia, David, Oliver, Tiffany. David, Oliver, Victoria David, Oliver, Winnie Her er der drengenavne: David, Oliver, Andreas, David, Oliver, Alexander David, Oliver , Benjamin David, Oliver, Benyamin David, Oliver, Elias, David, Oliver, Johan David, Oliver, Lauritz , David, Oliver, Leander, David, Oliver, Marcus. David, Oliver, Matthias, David, Oliver, Simon, David, Oliver, Tobias David, Oliver, Victor David, Oliver, William

David, Oliver og Leander

David, Oliver og Josephine

Syntes de passer godt sammen

Anmeld

26. januar 2013

Pernille Bundgaard

Drengenavn har manden valgt William!!

Anmeld

26. januar 2013

Pernille Bundgaard

o1Mutte skriver:

David, Oliver og Leander

David, Oliver og Josephine

Syntes de passer godt sammen

Leander er sødt men kan bare ikke se det for mig at en ældre mand kan hedde leander... Derimod som jeg kan ved både David, Oliver og William

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.