Hej piger,
I sidste uge smed jeg et indlæg om de der boy or girl test som man kan købe i USA.
Min nysgerrigehed vandt og jeg bestilte en test på nettet. Den modtog jeg i går, og med en portion frisk morgen urin i morges tog jeg så testen.
Man skal komme morgenurin ned i et bærger hvori der ligger nogle enzymer, hvorefter urinen så vil blive grøn for dreng eller orange for pige. Der er sat nogle farver på siden af glasset i hhv. grøn og orange, så man kan sammenligne farven med urin.
Min test blev grøn - altså venter vi en dreng i følge testen.
Testen har "kun" 82% rigtighed, så i teorien er der 18% chance for at det er forkert, det er jo næsten 1/5 del chance for at det er forkert.
Så jeg vil selvfølgelig ikke drøne ud og købe en masse lyseblåt. Vi skal jo have en kønsscanning på mandag, så der bliver det spændende om den også siger dreng.
Grunden til at jeg købte den, selvom jeg egentlig ikke rgtigt tror på sådan en test, er at jeg er så hamrendre nysgerrie efter om det virker. Så nu må vi sammenligne resultatet fra testen med scanninggen på mandag. Der er jo en 50/50 chance for at det er rigtig.
Her er lidt billeder.
TUT.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld