Noah skal have en lillebror - eller skal han????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

908 visninger
10 svar
0 synes godt om
17. juni 2009

Tut

Hej piger,

I sidste uge smed jeg et indlæg om de der boy or girl test som man kan købe i USA.

Min nysgerrigehed vandt og jeg bestilte en test på nettet. Den modtog jeg i går, og med en portion frisk morgen urin i morges tog jeg så testen.

Man skal komme morgenurin ned i et bærger hvori der ligger nogle enzymer, hvorefter urinen så vil blive grøn for dreng eller orange for pige. Der er sat nogle farver på siden af glasset i hhv. grøn og orange, så man kan sammenligne farven med urin.

Min test blev grøn - altså venter vi en dreng i følge testen.

Testen har "kun" 82% rigtighed, så i teorien er der 18% chance for at det er forkert, det er jo næsten 1/5 del chance for at det er forkert.

Så jeg vil selvfølgelig ikke drøne ud og købe en masse lyseblåt. Vi skal jo have en kønsscanning på mandag, så der bliver det spændende om den også siger dreng.

Grunden til at jeg købte den, selvom jeg egentlig ikke rgtigt tror på sådan en test, er at jeg er så hamrendre nysgerrie efter om det virker. Så nu må vi sammenligne resultatet fra testen med scanninggen på mandag. Der er jo en 50/50 chance for at det er rigtig.

Her er lidt billeder.

TUT.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2009

Anja

Spændende !

Anmeld

17. juni 2009

Mary

Pris?? Og link?? Tak

Spændende at høre om det passer!!!!!

Anmeld

17. juni 2009

Tut

Mary skriver:

Pris?? Og link?? Tak

Spændende at høre om det passer!!!!!

Link: http://www.intelligender.com/

Pris: 63 $ inkl forsendelse. Hvilket er: 337 kr. jf. valutakurser.dk's omregner.

Anmeld

17. juni 2009

Mary

Tut skriver:

Link: http://www.intelligender.com/

Pris: 63 $ inkl forsendelse. Hvilket er: 337 kr. jf. valutakurser.dk's omregner.

Jeg siger mange tak for hurtig service Tut! ...................jeg kom vist til at bestille den..........................

Hvor lang tid gik der fra du bestilte til du modtog?

Anmeld

17. juni 2009

Susan1978

kæft det er godt nok spændende om det så viser sig at det er en lillebror...

Anmeld

17. juni 2009

Tut

Mary skriver:

Jeg siger mange tak for hurtig service Tut! ...................jeg kom vist til at bestille den..........................

Hvor lang tid gik der fra du bestilte til du modtog?

HEHE...

Jeg bestilte den onsdag i sidste uge og fik den i går.

Da det jo er onsdag i dag, så vil jeg skyde på at du får den på tirsdag i næste uge

Så har jeg også været til kønsscanning, så ved du om du kan tro på resultatet

Anmeld

17. juni 2009

Sweet1978

Du må lave en tråd igen når du har født om det var rigtigt, men mon ikke. Tror ikke de ville sætte et produkt på gade, som de kun ville få klager over.

Anmeld

17. juni 2009

Tynen

Jeg VIDSTE bare du ikke kunne modstå det!!!! 

Det bliver vildt spændende at se om den holder..

Anmeld

17. juni 2009

Tut

Tynen skriver:

Jeg VIDSTE bare du ikke kunne modstå det!!!! 

Det bliver vildt spændende at se om den holder..

SELVFØLGELIG kunne jeg ikke det

Det havde også kriblet i fingrerne på dig, hvis du ikke allerede vidste hvad i ventede..

Mary har også bestilt en i dag...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.