Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kamulla skriver: begge dele, men brugte slet ikke sædet.. han lå så elendigt i det, og så følte jeg havde mere kontrol over ham når jeg selv holde ham
begge dele, men brugte slet ikke sædet.. han lå så elendigt i det, og så følte jeg havde mere kontrol over ham når jeg selv holde ham
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Rose94 skriver: Baby badekar og sæde eller kun 1 af delene?
Baby badekar og sæde eller kun 1 af delene?
christina92 skriver: Vi købte badekar og lånte en badestol, hun kunne ikke lide den så vi købte en bloomingbath og nu elsker hun at bade!
Vi købte badekar og lånte en badestol, hun kunne ikke lide den så vi købte en bloomingbath og nu elsker hun at bade!
Fedt, jeg har faktisk lige set på den og jeg synes den er virkelig WOOOW Kan jeg komme sådan en ind i et badekar? istedet for vasken som jeg så på youtube i et klip For så vil jeg overveje at købe både badekar og den bloomingbath(staves)
Nadia&Daniel skriver: Vi købte kun badekar - og jeg fortryder vi ikke købte sæde.. Havde ikke rigtigt mulighed for at stå ordentlig med Laura.. Nu er vi flyttet, og har lidt mere plads - så tror godt vi kan undværre sæde denne gang..
Vi købte kun badekar - og jeg fortryder vi ikke købte sæde.. Havde ikke rigtigt mulighed for at stå ordentlig med Laura.. Nu er vi flyttet, og har lidt mere plads - så tror godt vi kan undværre sæde denne gang..
Alle andre, undskyld jeg ikke citer og svare jer...Men jeg ville jo os kun vide det, men jeg vil alligevel sige tusind tak for jeres svar og hjælp. Jeg har taget min beslutning og overvejer at købe et badekar + bloomingbath(STAVES) Knus til jer alle
Vi købte et badekar og så fik vi et hoved/hale fad fra min mors bror som vi brugte til hun selv kunne sidde...
Vi købte kun badekar
Købte kun babybadekar da min sp sagde at indsats er total unødvendig og baby industriens måde at hive ekstra penge ud af forældrene på..
Købte faktisk begge dele, men har kun prøvet sædet en enkelt gang. Det var faktisk kun til gene, så jeg ville ikke købe det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128