Købte i ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.964 visninger
36 svar
0 synes godt om
23. januar 2013

Leyla94

Baby badekar og sæde eller kun 1 af delene?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2013

Kamulla

begge dele, men brugte slet ikke sædet.. han lå så elendigt i det, og så følte jeg havde mere kontrol over ham når jeg selv holde ham

Anmeld

23. januar 2013

Autostol.dk

Rose94 skriver:

Vi købte et flexibath og brugte en badestol/sæde som sønnik kunne ligge i mens han var helt lille.

Anmeld

23. januar 2013

Lihan88

Tror vi brugte stolen den første uge og så blev den kasseret. Den var alt for bøvle og synes jeg havde bedre styr og kontrol og den lille på armen

Anmeld

23. januar 2013

Ka+Ma=Be

Rose94 skriver:

Vi købte et flexibadekar fordi pladsen herhjemme er trang (så det er praktisk at det kan foldes sammen), men ikke noget babybadekar. Til gengæld købte vi et "sæde" som vi har brugt 2 gange! For mig var det meget nemmere og hyggeligere at have min søn liggende i armen mens jeg badede ham. Stolen gjorde det bare mere besværligt - synes jeg

Anmeld

23. januar 2013

Ka+Ma=Be

Lihan88 skriver:

Tror vi brugte stolen den første uge og så blev den kasseret. Den var alt for bøvle og synes jeg havde bedre styr og kontrol og den lille på armen

Præcis min tanke

Anmeld

23. januar 2013

Nadia&Daniel

Vi købte kun badekar - og jeg fortryder vi ikke købte sæde.. Havde ikke rigtigt mulighed for at stå ordentlig med Laura.. Nu er vi flyttet, og har lidt mere plads - så tror godt vi kan undværre sæde denne gang..

Anmeld

23. januar 2013

Louise H.

Vi købte kun et badekar :-)

Anmeld

23. januar 2013

Leyla94

Ok, jeg nøjes med et badekar kun

Tak for hjælpen

Anmeld

23. januar 2013

Team Putte

Rose94 skriver:

Vi købte badekar, stativ og badestol

I starten holdte jeg hende bare men eftersom hun blev for lang til at holde nede i vandet begyndte vi at bruge stolen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.