Bryllup på budget - hvor kan der spares?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2013

Stumpe27

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg skal giftes, men da vi begge er studerende er budgettet en smule stramt! Samtidig er der ingen af os der ønsker at skulle bruge flere penge end nødvendigt, da det skal handle om kærligheden til hinanden og ikke en masse materielt!

Vi prioriterer et fint lokale, da vi gerne vil vies i naturen, så omgivelserne er altafgørende. Vi har fundet et lokale til 4700 kr inkl slutrengøring.

Derudover skal vi have noget mad, tøj til os og vores to børn, drikkelse, bryllupskage. Vi vil gerne have mellem 55-70 gæster med!

Vi sparer på hår og Make-up (det gør min veninde), kørsel (da vi skal giftes på feststedet) fotograf (det gør en ven)

Hvor billigt kan man gøre det uden at der mangler noget?

Hvad kostede dit bryllup?

tillykke med det kommende bryllup vi skal selv giftes til sommer og jeg har et budget på ca 25.000 kan næsten ikke få beløb længere ned og det er med kinesisk mad udefra og bryllups kage til dessert og det er med tjener og barnepige. og vores lokale koster 2900 kr det er inkl rengøring. :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2013

Anonym trådstarter

Stumpe27 skriver:

tillykke med det kommende bryllup vi skal selv giftes til sommer og jeg har et budget på ca 25.000 kan næsten ikke få beløb længere ned og det er med kinesisk mad udefra og bryllups kage til dessert og det er med tjener og barnepige. og vores lokale koster 2900 kr det er inkl rengøring. :-)

Også tillykke til jer hvor mange gæster er der? Er beløbet inkl tøj?

Anmeld

19. februar 2013

Stumpe27

Anonym skriver:

Også tillykke til jer hvor mange gæster er der? Er beløbet inkl tøj?

ja det er inkl tøj  dog ikke brudekjole da jeg har fået den af min mormor så den hænger så fint herhjemme i skabet

Anmeld

19. februar 2013

Anonym trådstarter

Stumpe27 skriver:

ja det er inkl tøj  dog ikke brudekjole da jeg har fået den af min mormor så den hænger så fint herhjemme i skabet

Hvor mange gæster har i inviteret?

Anmeld

19. februar 2013

Stumpe27

Stumpe27 skriver:

og vi bliver 31 personer hvis alle kommer

Anmeld

19. februar 2013

Anonym trådstarter

Stumpe27 skriver:

og vi bliver 31 personer hvis alle kommer

Okay - tak for svar! Vi har bugetteret med 35000-40000 kr, men vi skal også have 50-60 mennesker med!

Anmeld

19. februar 2013

Stumpe27

Anonym skriver:

Okay - tak for svar! Vi har bugetteret med 35000-40000 kr, men vi skal også have 50-60 mennesker med!

40.000.. så er der da heller ikke sparet på noget

Anmeld

19. februar 2013

Dianabk

Tillykke med brylluppet - følger også lige med (man har jo lov at drømme om at manden engang finder ud af hvordan han kommer på knæ)

Anmeld

19. februar 2013

Stjerneskud

Vi planlægger også bryllup til næste år, vi har et budget på 60.000 og ca 55 gæster. Vi har forsøgt at skære så meget som muligt i gæstelisten. Vi vil gerne have det hele, men gerne til den halve pris. jeg har fundet nogle hjemmesider hvor man kan købe en kjole til ca 1000 kr, men så er det en internetbestilling, så der er der også en hel masse at spare.

Buffet til middag plejer gerne være billigere end servering. Kender man nogen der kan bidrage med indbydelser eller andet, så kan man også spare en del.

Anmeld

19. februar 2013

Joerse

Vi blev gift i 2011 og vi var 43 mener jeg, og med ALT endte vi på 65.000-70.000 kr. ca. Kan ikke huske det helt præcise beløb.. 

Stort tillykke med jeres kommende bryllup  Må i få den skønneste dag.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.