Hvornaar faar vi udbetalt dagpenge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

979 visninger
15 svar
0 synes godt om
23. januar 2013

Karina84

Det var jo i søndags man skulle indsende dp-kortet, men hvornaar gaar pengene saa typisk ind paa kontoen? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2013

UnderCover37

Karina84 skriver:

Det var jo i søndags man skulle indsende dp-kortet, men hvornaar gaar pengene saa typisk ind paa kontoen? 

Her i huset mener jeg de plejer at komme tors- eller fredag ugen efter indsendelse af DP kortet

Anmeld

23. januar 2013

K&S

Karina84 skriver:

HK udbetaler sidste torsdag i måneden - så det er først torsdag i næste uge, den 31. 

Anmeld

23. januar 2013

Karina84

Oki, tak for svar piger. Det lyder til at det afhænger af hvilken a-kasse man er medlem af... Her er det DLFA der udbetaler mine penge, saa maa jo bare vente og se 

Anmeld

23. januar 2013

UnderCover37

Karina84 skriver:

Oki, tak for svar piger. Det lyder til at det afhænger af hvilken a-kasse man er medlem af... Her er det DLFA der udbetaler mine penge, saa maa jo bare vente og se 

Ellers kan du prøve at kigge på deres hjemmeside om der er en udbetalingskalender - det har Frie Funktionærer i hvertfald

Anmeld

23. januar 2013

Karina84

UnderCover35 skriver:

Ellers kan du prøve at kigge på deres hjemmeside om der er en udbetalingskalender - det har Frie Funktionærer i hvertfald

Det vil jeg da lige prøve, tak 

Anmeld

23. januar 2013

Victoria2013

Jeg har fået mine dagpenge i dag - er medlem af Magistrenes A-kasse og de plejer at være ret hurtige... der går som regel højst 3-4 dage fra jeg har indsendt dagpengekortet til pengene er udbetalt - og kortet kan man jo udfylde 2. sidste søndag i måneden

Anmeld

23. januar 2013

Lilje82

K&S skriver:

HK udbetaler sidste torsdag i måneden - så det er først torsdag i næste uge, den 31. 

Jeg er medlem af hk og har fået i dag :-) og sendte også mit dagpenge kort søndag.

Anmeld

23. januar 2013

K&S

Lilje82 skriver:

Jeg er medlem af hk og har fået i dag :-) og sendte også mit dagpenge kort søndag.

Jeg har også lige opdaget, de er gået ind på kontoen - jeg synes de kommer lidt som vinden blæser 

Anmeld

23. januar 2013

KKA

http://www.dlfa.dk/default.aspx?func=article.view&mid=687768&topmenuID=687614&id=687765&lang=DK 

Her kan du se udbetalingsperioderne ved DLFA. De udbetaler den sidste bankdag i måneden ser det ud til. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.