Uren Hud ved graviditet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2013

*~ Venter spændt på 2 streger ~*

Hehe... Det håber jeg ikk sker for mig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2013

Victoria2013

Jeg har også fået vildt uren hud, lidt på brystet og måske lidt ansigtet men ISÆR på ryggen. Man skulle tro jeg var teenager igen, sådan en 13-14 år, der var min ryg heller ikke for køn - men nu er det det samme igen eller næsten værre. Det er vildt irriterende 

Prøver at afhjælpe det ved at sørge for at drikke nok vand og komme creme på hver dag, men syntes ikke altid det hjælper særlig meget. Har lidt ondt af min fysioterapeut som jo giver mig massage, at hun skal udsættes for det syn, men der er vist ikke noget at gøre 

Jeg er 18+5 nu og har haft det siden omkring 5. uge tror jeg...

Anmeld

22. januar 2013

Det er så irriteret..  jeg har en bums på halsen hvor mit smykke sider og det irriterer så meget... Jeg ligner også en de 13 14 år..

Anmeld

22. januar 2013

AnthonsMor

Miss Church skriver:

Jeg har haft uren hud fra dag 1 i min graviditet og jeg har det stadig her i uge 32  

Jeg har aldrig døjet med det før, men hold op hvor er det træls! Jeg synes det sviger lidt med hvor "slemt" det er. Nogle uger synes jeg det er helt vildt og andre uger har jeg en helt fin hud.

Det samme her.. Og det var faktisk bedst i julen hvor vi fik utrolig meget usundt mad og slik og sådan.. TOTALT underligt..

Jeg har både på brystet, virkelig ikke særlig pænt! Og i hele ansigtet, dog ikke i slem grad, har et par stykker hist og her, men det er stadig skide træls når man ikke er vant til det!

Anmeld

22. januar 2013

Hvad skyldtes vores urene hud...

Anmeld

22. januar 2013

Victoria2013

Så vidt jeg har forstået er det fordi man har mere tør hud når man er gravid... så får man uren hud. Derfor jeg prøver at huske på det med at drikke vand nok og så fugtighedslotion på. Jeg plejer normalt ikke at have uren hud på ryggen, har jeg ikke haft siden jeg var teenager, og det er snart længe siden

Anmeld

22. januar 2013

jeg er også forlængst hoppet fra teenage alderen... Men jeg døjer også med tør hud... 

Anmeld

22. januar 2013

Miss Church

RikkeThygesen skriver:

Det samme her.. Og det var faktisk bedst i julen hvor vi fik utrolig meget usundt mad og slik og sådan.. TOTALT underligt..

Jeg har både på brystet, virkelig ikke særlig pænt! Og i hele ansigtet, dog ikke i slem grad, har et par stykker hist og her, men det er stadig skide træls når man ikke er vant til det!

Ja det er mega træls! 

Men vi må glæde os over at det "kun" er i graviditeten. Det må være rigtig træls for dem, som døjer med uren hud altid 

Anmeld

22. januar 2013

Ja det er heldigvis kun i graviditeten..   Det overlever jeg nok...

Anmeld

22. januar 2013

AnthonsMor

Miss Church skriver:

Ja det er mega træls! 

Men vi må glæde os over at det "kun" er i graviditeten. Det må være rigtig træls for dem, som døjer med uren hud altid 

Jeg håber det forsvinder umiddelbart hurtigt efter.. Jeg plejer da at have en lille bums hist og her engang imellem, men det har bare været storslemt her de sidste 7½ måneder :O

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.