Uren Hud ved graviditet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.376 visninger
26 svar
0 synes godt om
22. januar 2013

*~ Venter spændt på 2 streger ~*

Hej Allesammen...

Jeg er begyndt at få uren hud generelt i hovedet... Må jeg bruge rense produkter...  Er det normalt at få det allerede i 4+3..

Hilsen maria 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2013

Palaja

Jeg har haft det meget i starten af begge mine graviditeter. Både i ansigtet og på brystet. Rigtigt træls, men det går væk igen. tror ikke renseprodukter gør nogen forskel, da jeg tænker at det er noget hormonelt. 

Hvis du vil bruge noget renseværk, kan du jo forsøge at finde noget uden parfume, parabener og andet skidt man helst skal holde sig fra. Så kan der vel ikke ske det store ved det 

Anmeld

22. januar 2013

Jeg har fået bumser på hagen  jeg bruger chanels produkter.. Jeg tror desværre det indeholder parfume..   jeg må lige kigge på det..  Hvornår fik du det...

Anmeld

22. januar 2013

Karla

*Har lille spirer i maven 4+3*>33 skriver:

Hej Allesammen...

Jeg er begyndt at få uren hud generelt i hovedet... Må jeg bruge rense produkter...  Er det normalt at få det allerede i 4+3..

Hilsen maria 

Neutral laver en god renseserie. Jeg synes den virker rigtig godt, og der er ikke parfume i

Anmeld

22. januar 2013

Det vil jeg prøve at kigge på..  Hvornår forsvinder det urene hud...

Anmeld

22. januar 2013

Miss Church

*Har lille spirer i maven 4+3*>33 skriver:

Det vil jeg prøve at kigge på..  Hvornår forsvinder det urene hud...

Jeg har haft uren hud fra dag 1 i min graviditet og jeg har det stadig her i uge 32  

Jeg har aldrig døjet med det før, men hold op hvor er det træls! Jeg synes det sviger lidt med hvor "slemt" det er. Nogle uger synes jeg det er helt vildt og andre uger har jeg en helt fin hud.

Anmeld

22. januar 2013

Palaja

Jeg fik det lige fra starten af, og så er det forsvundet omkring uge 20 ca, måske lidt senere.

Du kan jo overveje clinique, bruger deres make-up og det synes jeg er rigtigt godt...  eller spørg på apoteket, måske de kan hjælpe dig. Jeg er generelt ikke til renseprodukter. Man kan købe i dyre domme, og tror ofte man kommer til at overense huden. På mig har det aldrig virket. Så jeg er nok ikke den rette i at vejlede lige på det punkt 

Anmeld

22. januar 2013

jeg har både hud orme og bumser...  Det er så irriteret..

Anmeld

22. januar 2013

Vil forhøre mig på apoteket..   Da jeg gerne vil have den renset..   Mit er også kommet lige pluseligt

Anmeld

22. januar 2013

B&J

jeg havde det i slutningen af min graviditet, og jeg lignede jo en på 14 igen men de forsvandt dog igen, håber dog ikke du skal lide hele din graviditet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.