sættes igang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2013

Louise H.

Muhmi skriver:

Men i uge 30??? Det er jo alt for tidligt...

Det kan desværre være nødvendigt. Specielt hvis moderkagen ikke fungerer
Hvilket var tilfældet her. Jeg blev sat i gang i uge 36 og havde været i "farezonen" for igangsættelse siden uge 27, fordi min datter ikke tog nok på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2013

lilledittemor

LouiseBP skriver:

Hvis baby ikke tager nok på, kan de godt finde på at sætte hende igang, så de kan få baby ud og give noget næring En fra min mødregruppe var tæt på at blive sat i gang pga. det Heldigvis begyndte hun at tage på i maven

Så har der højest sansynligvis også været noget andet galt
Men nu fik babyen jo også lov til at blive derinde

-----------------------------------------------------------------

Til TS:
Min svigerinde har to gange fået piger som var MEGET små - hun blev bare fulgt tæt med scanninger
Ærligt, kan jeg ikke forestille mig at de vil sætte dig i gang når hun samtidig er for lille.
Men måske indlagt til aflastning som Muhmi skrev

Anmeld

22. januar 2013

lilledittemor

rodehovedet skriver:

Det kan desværre være nødvendigt. Specielt hvis moderkagen ikke fungerer
Hvilket var tilfældet her. Jeg blev sat i gang i uge 36 og havde været i "farezonen" for igangsættelse siden uge 27, fordi min datter ikke tog nok på

Jo, men så bliver man jo bare fulgt rigitig tæt - indtil man ikke kan trække den længere

Nu gik du jo heldigvis til uge 36, men jeg er ret sikker på at der skal være STOR fare for barnet inde i maven, hvis de tager det ud i uge 30 - for det er jo heller ikke sundt for baby

Min svigerinde blev fulgt rigtig tæt i begge sine graviditeter, da hendes piger begge var ALT for små

Anmeld

22. januar 2013

Louise H.

Ditte_Marie skriver:

Jo, men så bliver man jo bare fulgt rigitig tæt - indtil man ikke kan trække den længere

Nu gik du jo heldigvis til uge 36, men jeg er ret sikker på at der skal være STOR fare for barnet inde i maven, hvis de tager det ud i uge 30 - for det er jo heller ikke sundt for baby

Min svigerinde blev fulgt rigtig tæt i begge sine graviditeter, da hendes piger begge var ALT for små

Jo jo, selvfølgelig, det sagde jeg jo heller ikke noget om, at man ikke gjorde. I nogle tilfælde bliver det jo bare nødvendigt

Jeg blev scannet 2 gange i ugen og de sidste 4 uger, fik jeg også kørt ctg. Så jeg blev jo fulgt tæt, hvilket trådstarter nok også vil blive, hvis der er noget galt

Ved mig vurderede de jo til sidst at det var for risikabelt at lade min datter blive inde i maven, så derfor satte de mig i gang. Hun vejede lige knap 2 kg. da hun blev født.

Anmeld

22. januar 2013

Anonym trådstarter

jeg må høre hvad de siger imorgen på sygehuset

Anmeld

22. januar 2013

lilledittemor

rodehovedet skriver:

Jo jo, selvfølgelig, det sagde jeg jo heller ikke noget om, at man ikke gjorde. I nogle tilfælde bliver det jo bare nødvendigt

Jeg blev scannet 2 gange i ugen og de sidste 4 uger, fik jeg også kørt ctg. Så jeg blev jo fulgt tæt, hvilket trådstarter nok også vil blive, hvis der er noget galt

Ved mig vurderede de jo til sidst at det var for risikabelt at lade min datter blive inde i maven, så derfor satte de mig i gang. Hun vejede lige knap 2 kg. da hun blev født.

Godt at de holdt øje med dig

Min niece som blev født i december i uge 39 vejede kun lidt over 2kg, så hun var også meget for lille

Men TS: igangsættelse så tidligt er kun hvis det kan have fatale følger at din datter bliver inde i mave.. Ellers bliver du bare fulgt tæt resten af graviditeten

Anmeld

22. januar 2013

baby012

Håber baby får lov at blive derinde i 10 uger endnu 

Anmeld

22. januar 2013

Louise H.

Ditte_Marie skriver:

Godt at de holdt øje med dig

Min niece som blev født i december i uge 39 vejede kun lidt over 2kg, så hun var også meget for lille

Men TS: igangsættelse så tidligt er kun hvis det kan have fatale følger at din datter bliver inde i mave.. Ellers bliver du bare fulgt tæt resten af graviditeten

Årh lille pus

Anmeld

5. marts 2013

Juliekp

Jeg blev fulgt genmem hele min graviditet, fordi min datter ikke tog nok på pga manglende blodkar i navlestrengen.

Jeg blev derfor sat igang 38+3 og hun vejede 2208 og var 47 cm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.