sættes igang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.977 visninger
18 svar
0 synes godt om
22. januar 2013

Anonym trådstarter

hej alle sammen:-) 

ville høre om der er nogen af jer her inde der ved hvad der kan ske ved og blive sat igang i uge 30.'

jeg skal til akut scanning imorgen da jeg har rigtig mange plukveer og mange smerter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2013

AnnaK89

Er det kun pga. plukveer og smerter du skal scannes?

Anmeld

22. januar 2013

Faith

Anonym skriver:

hej alle sammen:-) 

ville høre om der er nogen af jer her inde der ved hvad der kan ske ved og blive sat igang i uge 30.'

jeg skal til akut scanning imorgen da jeg har rigtig mange plukveer og mange smerter.

Tvivler meget på du bliver sat i gang pga. plukveer og smerter. De vil altid gøre alt for at holde din baby inde i babyhulen. Og vil ikke kalde en skanning i morgen for akut, nærmere sub akut. Frygtede de for din babys ve og vel var du blevet sendt til skanning med det samme.

Det er selvfølgelig kun gisninger, men jeg har været til en del akutte skanninger da jeg ventede tvillinger, og en akut skanning er ikke i morgen, men med det samme.

Håber det bedste for dig og din baby.

Anmeld

22. januar 2013

Anonym trådstarter

nej hun er så stor som hun skal være og virker stresset

Anmeld

22. januar 2013

Anonym trådstarter

er ikk så stor som hun skal

Anmeld

22. januar 2013

henh01

Anonym skriver:

Jeg var til scanning i uge 33-34 stykker fordi JM ikke kunne vurderer vægten - det viste jeg til scanningen at han vejede 4000 g og jeg blev alligevel først sat i gang i 38+0.

Anmeld

22. januar 2013

Muhmi

Nevermind...

Anmeld

22. januar 2013

Muhmi

Anonym skriver:

er ikk så stor som hun skal

Nåårh, jamen hvis hun ikke er så stor som hun bør være, så tror jeg slet ikke på at de vil gøre noget for at fremprovokere en fødsel, så skal du aflastes evt. indlægges og slappe af så babyen kan stresse af og tage nærring til sig istedet

Anmeld

22. januar 2013

Lauras mor

Muhmi skriver:

Nåårh, jamen hvis hun ikke er så stor som hun bør være, så tror jeg slet ikke på at de vil gøre noget for at fremprovokere en fødsel, så skal du aflastes evt. indlægges og slappe af så babyen kan stresse af og tage nærring til sig istedet

Hvis baby ikke tager nok på, kan de godt finde på at sætte hende igang, så de kan få baby ud og give noget næring En fra min mødregruppe var tæt på at blive sat i gang pga. det Heldigvis begyndte hun at tage på i maven

Anmeld

22. januar 2013

Muhmi

LouiseBP skriver:

Hvis baby ikke tager nok på, kan de godt finde på at sætte hende igang, så de kan få baby ud og give noget næring En fra min mødregruppe var tæt på at blive sat i gang pga. det Heldigvis begyndte hun at tage på i maven

Men i uge 30??? Det er jo alt for tidligt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.