Vis mig din

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2013

Leyla94

Miss Church skriver:

De skal sove i samme tremmeseng i starten i soveværelset. De skal sove sammen i starten, så derfor har vi valgt at vi ikke ville have en vugge til soveværelset 

Hængevuggen skal være i stuen

Godt tænkt faktisk  Men tillykke med de 2 tvillinger hehe. Det jo utrolig sødt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2013

Miss Church

Rose94 skriver:

Godt tænkt faktisk  Men tillykke med de 2 tvillinger hehe. Det jo utrolig sødt

Tak og held og lykke med det hele til dig 

Anmeld

22. januar 2013

Leyla94

christina92 skriver:

Hun er 4 måneder nu og lige kommet i tremmeseng 

Hun begyndte at vågne fordi hun slog hænderne mod siden  Hun ligner mest en flyvemaskine når hun sover så har brug for plads  Når de begynder selv at kunne trække sig op i armene vil jeg skifte til tremmeseng!

Ok, men jeg står på en hjemmeside og søger også finder jeg massere af senge men bare ikke lige http://www.kidsnbaby.dk/boernevaerelse/moebler/senge/kombi-seng-70x140-cm-classic-whitet noget om sengen? kun billede.

Vil du hjælpe mig lidt med denne seng hehe. Er lidt interreseret i om det er en der bliver til alm junior seng efter?

Anmeld

22. januar 2013

Leyla94

Miss Church skriver:

Tak og held og lykke med det hele til dig 

Tak tak

Anmeld

22. januar 2013

Leyla94

LilleNyPåVej skriver:

Vi har købt seng og så har vi jo så barnevognen+lift - ville ikke til og købe en helt tredje ting hun kunne sove i  Men elsker så tilgengæld vores seng, syntes simpelthen den er så fin 

Flot seng!

Men så kan du også få den ned? hvad kan den mere

Anmeld

22. januar 2013

Miin'Baby'Mus

Rose94 skriver:

Flot seng!

Men så kan du også få den ned? hvad kan den mere

Den har 3 etager og den er så på den øverste nu og så kan den laves om til en sofa - altså man kan tage det foreste stykke af  Og så er der jo skuffen i bunden som jeg syntes var ret praktisk 

Anmeld

22. januar 2013

Leyla94

LilleNyPåVej skriver:

Den har 3 etager og den er så på den øverste nu og så kan den laves om til en sofa - altså man kan tage det foreste stykke af  Og så er der jo skuffen i bunden som jeg syntes var ret praktisk 

Fedt, kan hun sove i den længe? eller er der en bestemt alder.

Må jeg få dens hjemmeside

Anmeld

22. januar 2013

TNBC

Miss Church skriver:

Ja den er rigtig smart. Elsker at man kan dele den op, så de også kan bruge den, når de begynder at daske til hianden  

Nej den skal være i stuen

Ja, men alligevel er de tæt på hinanden.
Den er jo også god til at bare ligge og lege i, for de kan ikke falde ned på gulvet og så kan man gynge dem i dem, som er hyggeligt.

Anmeld

22. januar 2013

TNBC

Miss Church skriver:

Ja den er rigtig smart. Elsker at man kan dele den op, så de også kan bruge den, når de begynder at daske til hianden  

Nej den skal være i stuen

Ja, men alligevel er de tæt på hinanden.
Den er jo også god til at bare ligge og lege i, for de kan ikke falde ned på gulvet og så kan man gynge dem i dem, som er hyggeligt.

Anmeld

22. januar 2013

Miin'Baby'Mus

Rose94 skriver:

Fedt, kan hun sove i den længe? eller er der en bestemt alder.

Må jeg få dens hjemmeside

http://www.onskeborn.dk/oenskeboern/moebler/senge/babysengevugger/bino-sleigh-tremmeseng/c-23/c-153/p-4342

der står også mål i linket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.