Vis mig din

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.210 visninger
33 svar
0 synes godt om
22. januar 2013

Leyla94

BABYSENG/BABYVUGGE

Ved ikke om jeg vil købe en hænge vugge, en seng, eller en vugge seng der bliver til en sofa efter? Til mit nyfødte barn....

KNUS

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2013

Miss Church

Rose94 skriver:

BABYSENG/BABYVUGGE

Ved ikke om jeg vil købe en hænge vugge, en seng, eller en vugge seng der bliver til en sofa efter? Til mit nyfødte barn....

KNUS

Vi har købt tremmesenge til pigerne og så har vi fået denne hængevugge til dem i julegave  

Anmeld

22. januar 2013

christina92

Rose94 skriver:

BABYSENG/BABYVUGGE

KNUS

Her er Carolina's vugge

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. januar 2013

Leyla94

Miss Church skriver:

Vi har købt tremmesenge til pigerne og så har vi fået denne hængevugge til dem i julegave  

Skal de så sove i hænge vuggen mest eller sengen? eller hvordan vil du bruge dem..Tænkte på om jeg skulle købe både en seng (til babyværelse) og en hænge vugge (til soveværelse)

Anmeld

22. januar 2013

Leyla94

christina92 skriver:

Her er Carolina's vugge

Ih hvor er den pæn  hvor længe kan man sove i sådan en? og hvad gør du når hun begynder med at stå op, kravle osv?

Anmeld

22. januar 2013

christina92

Rose94 skriver:

Ih hvor er den pæn  hvor længe kan man sove i sådan en? og hvad gør du når hun begynder med at stå op, kravle osv?

Hun er 4 måneder nu og lige kommet i tremmeseng 

Hun begyndte at vågne fordi hun slog hænderne mod siden  Hun ligner mest en flyvemaskine når hun sover så har brug for plads  Når de begynder selv at kunne trække sig op i armene vil jeg skifte til tremmeseng!

Anmeld

22. januar 2013

Miss Church

Rose94 skriver:

Skal de så sove i hænge vuggen mest eller sengen? eller hvordan vil du bruge dem..Tænkte på om jeg skulle købe både en seng (til babyværelse) og en hænge vugge (til soveværelse)

De skal sove i samme tremmeseng i starten i soveværelset. De skal sove sammen i starten, så derfor har vi valgt at vi ikke ville have en vugge til soveværelset 

Hængevuggen skal være i stuen

Anmeld

22. januar 2013

TNBC

Miss Church skriver:

Hvor er den sød.. og smart at man kan sætte en lille væg op.
Er det en du vil have hængende i soveværelset?

Anmeld

22. januar 2013

Miin'Baby'Mus

Rose94 skriver:

BABYSENG/BABYVUGGE

KNUS

Vi har købt seng og så har vi jo så barnevognen+lift - ville ikke til og købe en helt tredje ting hun kunne sove i  Men elsker så tilgengæld vores seng, syntes simpelthen den er så fin 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. januar 2013

Miss Church

Yurie skriver:

Hvor er den sød.. og smart at man kan sætte en lille væg op.
Er det en du vil have hængende i soveværelset?

Ja den er rigtig smart. Elsker at man kan dele den op, så de også kan bruge den, når de begynder at daske til hianden  

Nej den skal være i stuen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.