Hun vågnede med et stort skrig?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2013

MorDk

B&J skriver:

ja for den da , men det viser jo kun en god ting er vi elsker vores børn fordi vi tænker sådan på demfor det er et kæmpe su i maven der kommer når de vågner på den måde

JA liige netop et KÆMPE sug i maven samt et "stød" i hjernen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2013

B&J

MorDk skriver:

JA liige netop et KÆMPE sug i maven samt et "stød" i hjernen...

ja nemlig, men håber du snart er oven på igen efter sådan en nat

Anmeld

22. januar 2013

modesty

MorDk skriver:

Igår aftes da vi sad og så TV i stuen får vi begge et chock da Freya (hun er 4 mdr.) liiige pludselig SKRIGER helt vildt! Jeg løber ind til hende og hun ligger med åbne øjne og nærmest "hyperventilerer"  Jeg tager hende op og hun falder til ro. Ammer hende og kan ligge hende igen! Tjekkede hende x flere efterfølgende.

Andre der har oplevet noget lign.?

Kan hun have drømt? Og kan så små børn drømme? (ja det kan de vel) Men håber I ved hvad jeg mener!!

Ja, det gjorde min dreng også nogle gange da han havde den alder.

Anmeld

22. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Thea havde en lang periode, hvor hun vågnede på den måde. Og tror helt sikkert at hun " bare" drømte.

Alberte har også gjort det nogle gange, og man ka se at hun er helt forvirret og nærmest stadig sover, når det sker. 

Mig og kærsten er blevet enige om at de nok har drømt at der ik var mere mælk i babserne!! Vh stine

Anmeld

22. januar 2013

Louise H.

MorDk skriver:

Ja det har du nok ret i. Hold nu op jeg fik det dårligt! Har aldrig hørt hende sådan før?!

Jeg kender det alt for godt, man bliver virkelig chokeret når de bare skriger op!

Anmeld

22. januar 2013

Merii

Det har jeg oplevet 4 gange siden han blev født og han er 10 uger nu. Det er så ubehageligt og første gang var han 1 uge gammel!

Anmeld

22. januar 2013

Miss Church

MorDk skriver:

Igår aftes da vi sad og så TV i stuen får vi begge et chock da Freya (hun er 4 mdr.) liiige pludselig SKRIGER helt vildt! Jeg løber ind til hende og hun ligger med åbne øjne og nærmest "hyperventilerer"  Jeg tager hende op og hun falder til ro. Ammer hende og kan ligge hende igen! Tjekkede hende x flere efterfølgende.

Kan hun have drømt? Og kan så små børn drømme? (ja det kan de vel) Men håber I ved hvad jeg mener!!

Jeg tror helt bestemt at hun har drømt noget som ikke var så rart. Baby begynder allerede at drømme inde i maven, så er helt sikker på at hun sagtens kan drømme nu

Men kan da virkelig godt forstå at i blev forskrækket! Stakkels pus. 

Anmeld

22. januar 2013

Team Putte

MorDk skriver:

Ida gjorde det oz i en periode omkring 4 mdr's alderen.. Tror det er fordi de bliver mere og mere bevidste om tingene omkring sig og de indtryk skal jo beabejdes når de sover.. Men rart det er det bestemt ik!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.