Hun vågnede med et stort skrig?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

912 visninger
17 svar
0 synes godt om
22. januar 2013

MorDk

Igår aftes da vi sad og så TV i stuen får vi begge et chock da Freya (hun er 4 mdr.) liiige pludselig SKRIGER helt vildt! Jeg løber ind til hende og hun ligger med åbne øjne og nærmest "hyperventilerer"  Jeg tager hende op og hun falder til ro. Ammer hende og kan ligge hende igen! Tjekkede hende x flere efterfølgende.

Andre der har oplevet noget lign.?

Kan hun have drømt? Og kan så små børn drømme? (ja det kan de vel) Men håber I ved hvad jeg mener!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2013

Louise H.

Det har vi også prøvet her.
Jeg går ud fra at det enten har været noget drømme halløj, eller et tryghedsbehov

Anmeld

22. januar 2013

MorDk

rodehovedet skriver:

Det har vi også prøvet her.
Jeg går ud fra at det enten har været noget drømme halløj, eller et tryghedsbehov

Ja det har du nok ret i. Hold nu op jeg fik det dårligt! Har aldrig hørt hende sådan før?!

Anmeld

22. januar 2013

sandramor

Puuh ja det er en ubehagelig oplevelse det du beskriver der....
Jeg har prøvet helt det samme med melina, og hun var vidst nogenlunde samme alder da det skete.... Hun skreg heeeelt vildt!! Tror aldrig jeg er kommet så hurtig op før... Og da jeg kom derind så hun virkelig forskrækket ud
Det er siden hen sket nogle gange og ja min sp sagde at det højst sandsynligt er fordi hun drømmer hvilket de kan allerede i maven....

Men forstår godt du blev forskrækket det gjorde jeg også

Anmeld

22. januar 2013

MorDk

sandramor skriver:

Puuh ja det er en ubehagelig oplevelse det du beskriver der....
Jeg har prøvet helt det samme med melina, og hun var vidst nogenlunde samme alder da det skete.... Hun skreg heeeelt vildt!! Tror aldrig jeg er kommet så hurtig op før... Og da jeg kom derind så hun virkelig forskrækket ud
Det er siden hen sket nogle gange og ja min sp sagde at det højst sandsynligt er fordi hun drømmer hvilket de kan allerede i maven....

Men forstår godt du blev forskrækket det gjorde jeg også

Jeg sagde nemlig også til min kæreste at hun jo nok havde drømt/haft mareridt - men han var sikker på så små børn ikke drømte. MEN sys jeg altså også jeg har læst - at de godt kan drømme... og ja de drømmer jo i maven... Men hvad de drømmer ved man jo ikke...?!

Hendes storebror kan godt være lidt hård ved hende. Han har bidt hende nogle gange. Hun skreg som når han bider hende... (stakkels prinsesse)

Anmeld

22. januar 2013

Mettefpigen

Har oplevet det rigtig rigtig mange gange... Næsten hver aften "vågner" han med et skrig eller gråd....

Anmeld

22. januar 2013

MorDk

Mettefpigen skriver:

Har oplevet det rigtig rigtig mange gange... Næsten hver aften "vågner" han med et skrig eller gråd....

Åhhr hvor synd!!

Anmeld

22. januar 2013

B&J

tror helt sikkert det bare er drømme, det gjorde daniel også og man løber nærmest der ind til dem, har aldrig rest mig så hurtig op som da daniel gjorde det. men øv øv øv hvor er det synd for de små pus

Anmeld

22. januar 2013

MorDk

B&J skriver:

tror helt sikkert det bare er drømme, det gjorde daniel også og man løber nærmest der ind til dem, har aldrig rest mig så hurtig op som da daniel gjorde det. men øv øv øv hvor er det synd for de små pus

Tror hun "glemte" det hurtigt igen da jeg stak brystet i munden på hende... *S* Men hold nu op en knude jeg fik i maven

Anmeld

22. januar 2013

B&J

MorDk skriver:

Tror hun "glemte" det hurtigt igen da jeg stak brystet i munden på hende... *S* Men hold nu op en knude jeg fik i maven

ja for den da , men det viser jo kun en god ting er vi elsker vores børn fordi vi tænker sådan på demfor det er et kæmpe su i maven der kommer når de vågner på den måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.