HJÆLP det spænder og er ubehageligt uge 37+6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2013

Muhmi

Mariajny skriver:

Ja mon ikke også han lige vil mærke efter..

For at i snart får jeres lille prins ud

Det hele er så spændende, da jeg fødte for 9 år siden, gik vandet men ingen veer fik lagt vedrop, men kan slet ikke huske hvor ondt veerene gør, eller hvordan de skal mærkes.

Hehe... Det er også det jeg er lidt "bange" for den her gang, altså om man føder anderledes for så aner man jo ikke hvad der sker F.eks. hvis vandet går hos mig (Det gjorde det ikke med Silas) så vil jeg jo næsten være på herrens mark indtil jeg får veer, for her for en uges tid siden gik den første fosterhinde og der troede jeg det var vandet men ingen veer, så vi tog på hospitalet og blev pænt sendt hjem igen og fik at vide det bare var den første fosterhinde...

Men altså, hvis de plukkeveer bare vil blive ved i et par dage, så er jeg sikker på der nok snart skal ske noget hos mig hihihi

så meget for at i får jeres lille prinsesse ud snart... Kunne være lidt fedt hvis vi fødte samme dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2013

Mariajny

Muhmi skriver:

Hehe... Det er også det jeg er lidt "bange" for den her gang, altså om man føder anderledes for så aner man jo ikke hvad der sker F.eks. hvis vandet går hos mig (Det gjorde det ikke med Silas) så vil jeg jo næsten være på herrens mark indtil jeg får veer, for her for en uges tid siden gik den første fosterhinde og der troede jeg det var vandet men ingen veer, så vi tog på hospitalet og blev pænt sendt hjem igen og fik at vide det bare var den første fosterhinde...

Men altså, hvis de plukkeveer bare vil blive ved i et par dage, så er jeg sikker på der nok snart skal ske noget hos mig hihihi

så meget for at i får jeres lille prinsesse ud snart... Kunne være lidt fedt hvis vi fødte samme dag

Lucas er født i uge 34+0, så det er helt sikkert min fødsel bliver anderledes denne gang.

Ja det kunne være rigtig fedt/sjovt..

Anmeld

22. januar 2013

Muhmi

Mariajny skriver:

Lucas er født i uge 34+0, så det er helt sikkert min fødsel bliver anderledes denne gang.

Ja det kunne være rigtig fedt/sjovt..

Ja så bliver det jo noget helt andet den her gang hihi

Det kunne nemlig være lidt hyggeligt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.