HJÆLP det spænder og er ubehageligt uge 37+6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.166 visninger
12 svar
0 synes godt om
22. januar 2013

Mariajny

Hej piger og drenge.

Jeg har for det først været rigtig meget vågen i nat, hvorfor ved jeg ikke rigtig.
Jeg har siden jeg stod op, haft spændinger i nederst i maven og underlivet, er meget øm i lænden.
Er det fødslen??? HJÆLP hvad tror i ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2013

Mariajny

Mariajny skriver:

Hej piger og drenge.

Jeg har for det først været rigtig meget vågen i nat, hvorfor ved jeg ikke rigtig.
Jeg har siden jeg stod op, haft spændinger i nederst i maven og underlivet, er meget øm i lænden.

hov føler hele tiden jeg skal af med afføring

Anmeld

22. januar 2013

Muhmi

hov føler hele tiden jeg skal af med afføring

Hehe... Tror du mine plukkeveer smitter? Og i det tilfælde.. Er det så DIG der har stjålet mine i nat??!! Fyyy!!!

Anmeld

22. januar 2013

Mariajny

Muhmi skriver:

Hehe... Tror du mine plukkeveer smitter? Og i det tilfælde.. Er det så DIG der har stjålet mine i nat??!! Fyyy!!!

jeg havde bare glædet mig til at logge ind på baby er til morgen, og læse at i var taget på fødegangen...

Jeg synes bare det spnæder hele tiden, uden pause eller noget..
Ja så stikker det også dernede..

Anmeld

22. januar 2013

Muhmi

Mariajny skriver:

jeg havde bare glædet mig til at logge ind på baby er til morgen, og læse at i var taget på fødegangen...

Jeg synes bare det spnæder hele tiden, uden pause eller noget..
Ja så stikker det også dernede..

Ved du hvad, jeg havde sådan glædet mig til IKKE at skulle logge på herinde i dag hehe... Skidt pyt, han skal jo nok komme ud på ét eller andet tidspunkt hehe

Men hvor er du sød at du sådan gerne ville have haft der var sket noget 

Hmm... Prøv at slap heeelt af... Veer er heller ikke konstante, der er pauser imellem dem.. Men hvis det gør sådan rigtig ondt i lænden så kan det godt tyde på der er noget igang... Mine gjorde også lidt ondt i lænden, det var derfor jeg tænkte at de blev til noget.. Men nej

Anmeld

22. januar 2013

MissTas

Mariajny skriver:

Hej piger og drenge.

det kan sagtens være en snarlig fødsel, men det kan også være barnet som forbereder fødslen og derfor skubber sig længere ned i fødselsvejen.. det kan nemlig også føles sådan som du beskriver

men held og lykke med det hele

Anmeld

22. januar 2013

Mariajny

Muhmi skriver:

Ved du hvad, jeg havde sådan glædet mig til IKKE at skulle logge på herinde i dag hehe... Skidt pyt, han skal jo nok komme ud på ét eller andet tidspunkt hehe

Men hvor er du sød at du sådan gerne ville have haft der var sket noget 

Hmm... Prøv at slap heeelt af... Veer er heller ikke konstante, der er pauser imellem dem.. Men hvis det gør sådan rigtig ondt i lænden så kan det godt tyde på der er noget igang... Mine gjorde også lidt ondt i lænden, det var derfor jeg tænkte at de blev til noget.. Men nej

Uha håber godt nok snart hun vil ud til os jeg skal heldigvis til lægen i dag kl 11.50, så må han da lige mærke om der er ved at ske noget. Mit blodtryk var nemlig for højt (IGEN) i går ved JM.
Jeg vil også prøve at hvile efter sådan en elendig nat, så jeg har en masse energi hvis det er nu hun vil melde sin ankomst.

Anmeld

22. januar 2013

Mariajny

MissTas skriver:

det kan sagtens være en snarlig fødsel, men det kan også være barnet som forbereder fødslen og derfor skubber sig længere ned i fødselsvejen.. det kan nemlig også føles sådan som du beskriver

men held og lykke med det hele

Okay det vidste jeg slet ikke.. Tusind tak for dit svar.. så håber jeg snart prinsessen kommer ud til os

Anmeld

22. januar 2013

Muhmi

Mariajny skriver:

Uha håber godt nok snart hun vil ud til os jeg skal heldigvis til lægen i dag kl 11.50, så må han da lige mærke om der er ved at ske noget. Mit blodtryk var nemlig for højt (IGEN) i går ved JM.
Jeg vil også prøve at hvile efter sådan en elendig nat, så jeg har en masse energi hvis det er nu hun vil melde sin ankomst.

da for at der sker noget

Fedt at du skal til lægen, så kan han/hun lige mærke om du evt. er igang med at åbne dig lidt

Men ja som MissTas skriver, så kan det nemlig også være babyen der borer sig goodt ned i i bækkenet... Jeg har de der niv og trykken for halebenet i dag, så jeg tænker at der er sket lidt med de plukkeveer igår og at han nu er lidt mere klar på at komme ud snart  

Anmeld

22. januar 2013

Mariajny

Muhmi skriver:

da for at der sker noget

Fedt at du skal til lægen, så kan han/hun lige mærke om du evt. er igang med at åbne dig lidt

Men ja som MissTas skriver, så kan det nemlig også være babyen der borer sig goodt ned i i bækkenet... Jeg har de der niv og trykken for halebenet i dag, så jeg tænker at der er sket lidt med de plukkeveer igår og at han nu er lidt mere klar på at komme ud snart  

Ja mon ikke også han lige vil mærke efter..

For at i snart får jeres lille prins ud

Det hele er så spændende, da jeg fødte for 9 år siden, gik vandet men ingen veer fik lagt vedrop, men kan slet ikke huske hvor ondt veerene gør, eller hvordan de skal mærkes.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.